Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
süper gezi olmuş motorda hiç sırıtmıyo hee o kadar japon arasında:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
şu motorum bi yapılsın gezemediğim günlerin acısını uzun yollar yapıp çıkaracam anasını satıyım,:pr:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
kazama sebep olan herif ayın 1-5 arası maas alıyomus onu bekliyorum,birde yarın benim servise gidip ogünün tutanağını tutup sigortadan karsılatmaya calıscaz olmazsa adamın cebinden cıkcak masraf,hayırlısı bakalım beklemedeyiz
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar,
kısmet olursa yarın motoru yenılıyorum,
Segman,Piston,Silindir,
Debriyaj Tası ,Balatası,,,
Yag Pompa Zinciri,
Furş Takımları(direksiyon bilya takımı)
ee tabi yağı söylememe gerek yok sanırım,

Yarın Gece Sizlerle Paylaşırım Resimlerini,
telde şarj olursa vıdeoda nıyetlıyım,
ama hele bır yarın olsunda...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
bugün kazama sebep olan herifle bulusup tutanak hazırladık,motoru servisime götürdüm,3-4 saat sonra expert geldi baktı,masrafları sigorta karsılayacak,allahtan ben mağdur olduğum için ehliyet bilgilerime bakmamıslar,:),ön çamurluk sol panel aynalarım değişiyor,ufak tefek çiziklerde nazarlık olarak kalsın artık :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Emre çok geçmiş olsun allah beterin den saklasın kardeşim
Serkan usta orjinal piston segman kullanacaksıksın yoksa bi degişiklik yapacakmısın
Serdar çok güzel gezi olmuş işallah dahada güzel gezileriniz olur
Osman artık topice uramısyorsun ne oldu küsmüyüz yoksa cevap bekliyorum
Bun Ls2 marka kask aldım sız sen memnunsun diye seninkinden biraz farklı ama olsun güzel bir kask ginede idare eder yane

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 AM ----------

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45441
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Caner l2s hangi model aldın? bende delta çene açılır var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:49 AM ----------

aha link koymuşsun:D:D kask iyiye benziyo görüşlerinizi ve kafanda bi resim atsana, kız arkadaşım için ufak bi kask arıyorum da
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
68
merhaba arkadaşlar herkeze slmlar bir kaç gündür bu forumu okuyorum henüz 70. sayfadayım ama gerçekten büyük keyif alıyorum paylaştığınız bilgi ve anılarınızdan. Uzun zamandır da kanuni racer almayı düşünüyorum sizin aranızda satan varsa belki anlaşabiliriz.2 yıldır 150 lik scoter kullanıyorum motorumdan çok memnunum en büyük zevkim saatlerce motorun en ince ayrıntısına kadar temizleyip, parlatıp sonra şehirde bi kaç tur atmak. Kırşehir gibi bir memlekette motorsiklet benim için en büyük sosyal aktivite sayılır. Kanuni Racer almak için motorumu satılığa çıkardım ama onun henüz haberi yok :) ondan nasıl ayrılcam bilmiyorum hatta bu konudaki en büyük korkum bu motoru sattıktan sonra alacağım racerin bu motor kadar temiz olmaması. SİZDEN RİCAM İSE SİZ KANUNİ RACER KULLANICILARI OLARAK BANA Bİ KANUNİ AYARLAYABİLİR MİSİNİZ. SANIRIM BİR ÇOĞUNUZ ARKADAŞSINIZ CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKEZE HAYIRLI SÜRÜŞLER YOLUNUZ AÇIK OLSUN
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
merhaba arkadaşlar herkeze slmlar bir kaç gündür bu forumu okuyorum henüz 70. sayfadayım ama gerçekten büyük keyif alıyorum paylaştığınız bilgi ve anılarınızdan. Uzun zamandır da kanuni racer almayı düşünüyorum sizin aranızda satan varsa belki anlaşabiliriz.2 yıldır 150 lik scoter kullanıyorum motorumdan çok memnunum en büyük zevkim saatlerce motorun en ince ayrıntısına kadar temizleyip, parlatıp sonra şehirde bi kaç tur atmak. Kırşehir gibi bir memlekette motorsiklet benim için en büyük sosyal aktivite sayılır. Kanuni Racer almak için motorumu satılığa çıkardım ama onun henüz haberi yok :) ondan nasıl ayrılcam bilmiyorum hatta bu konudaki en büyük korkum bu motoru sattıktan sonra alacağım racerin bu motor kadar temiz olmaması. SİZDEN RİCAM İSE SİZ KANUNİ RACER KULLANICILARI OLARAK BANA Bİ KANUNİ AYARLAYABİLİR MİSİNİZ. SANIRIM BİR ÇOĞUNUZ ARKADAŞSINIZ CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKEZE HAYIRLI SÜRÜŞLER YOLUNUZ AÇIK OLSUN

İlk önce hoş geldin.:rendeer: Valla burada kanunici arkadaşlarımız seni her konuda bilgilendirirler. :cat:Ah o Serkan yokmu bunların ele başı o bu konuda uzmandır tavsiyeleriyle yardımcı olabilir.:p:cat:Motosiklet piyasası yüksekmi Kırşehirde İstanbuldan almak sana pahalıya gelebilir iyi hesap kitap yap bence.:cat::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar herkeze slmlar bir kaç gündür bu forumu okuyorum henüz 70. sayfadayım ama gerçekten büyük keyif alıyorum paylaştığınız bilgi ve anılarınızdan. Uzun zamandır da kanuni racer almayı düşünüyorum sizin aranızda satan varsa belki anlaşabiliriz.2 yıldır 150 lik scoter kullanıyorum motorumdan çok memnunum en büyük zevkim saatlerce motorun en ince ayrıntısına kadar temizleyip, parlatıp sonra şehirde bi kaç tur atmak. Kırşehir gibi bir memlekette motorsiklet benim için en büyük sosyal aktivite sayılır. Kanuni Racer almak için motorumu satılığa çıkardım ama onun henüz haberi yok :) ondan nasıl ayrılcam bilmiyorum hatta bu konudaki en büyük korkum bu motoru sattıktan sonra alacağım racerin bu motor kadar temiz olmaması. SİZDEN RİCAM İSE SİZ KANUNİ RACER KULLANICILARI OLARAK BANA Bİ KANUNİ AYARLAYABİLİR MİSİNİZ. SANIRIM BİR ÇOĞUNUZ ARKADAŞSINIZ CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKEZE HAYIRLI SÜRÜŞLER YOLUNUZ AÇIK OLSUN

hoş geldin :rendeer:
daha pazar günü oralardaydım. kırşehir iyice güzelleşmiş.
sahibinden.com bak 06 kasa v 08 kasa var ikisinide bazen aynı fiyatlara bulabiliyorsun. tercih senin orada bütün ilanlar:cat:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
merhaba arkadaşlar herkeze slmlar bir kaç gündür bu forumu okuyorum henüz 70. sayfadayım ama gerçekten büyük keyif alıyorum paylaştığınız bilgi ve anılarınızdan. Uzun zamandır da kanuni racer almayı düşünüyorum sizin aranızda satan varsa belki anlaşabiliriz.2 yıldır 150 lik scoter kullanıyorum motorumdan çok memnunum en büyük zevkim saatlerce motorun en ince ayrıntısına kadar temizleyip, parlatıp sonra şehirde bi kaç tur atmak. Kırşehir gibi bir memlekette motorsiklet benim için en büyük sosyal aktivite sayılır. Kanuni Racer almak için motorumu satılığa çıkardım ama onun henüz haberi yok :) ondan nasıl ayrılcam bilmiyorum hatta bu konudaki en büyük korkum bu motoru sattıktan sonra alacağım racerin bu motor kadar temiz olmaması. SİZDEN RİCAM İSE SİZ KANUNİ RACER KULLANICILARI OLARAK BANA Bİ KANUNİ AYARLAYABİLİR MİSİNİZ. SANIRIM BİR ÇOĞUNUZ ARKADAŞSINIZ CEVAPLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM HERKEZE HAYIRLI SÜRÜŞLER YOLUNUZ AÇIK OLSUN


kardeşim hoşgeldin öncelikkle sahibinden komda bulabilrsin istersen benimkinide verebilirim sana satıyorum bende arkadaşlar haberinşz ola allah nasip ederse yamotor alcam yada motorculuğu bırakçam hayırlısı bakalım zaman göstercek kazası falan yok öle düşmeleri tabiki var ufak tefer çizikler var üstünde ama genede cap canlı yürüyeni çok iyi almak isteyen erkadaşlara duyrulur istedeğiniz zaman gelip görebilirsiniz sahibinden .com da da var zaten kocaeli karamürsel olarak aratırsanız görrsünüz










 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
arkadaslar bende foruma yenı uye oldum cıdden oku oku bıtmıyor cok guzel bır forum cok hosuma gıttı ... butun forum arkadaslarıma kazasız surusler dılerım ....
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
hoşgeldin play 06 al şu motoru 3 racer gezelim,sen ankaranın neresınde yasıyosun?
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
hoşgeldin play 06 al şu motoru 3 racer gezelim,sen ankaranın neresınde yasıyosun?

abıdınpasa bende racer alcam ole dusunuyorum hatta yenı bır konu actım ama racer alma dıyolar bana yardımcı olurmusun ltfn ne yapıcagımı sasırdım ankaraya yenı tasındım sızın gıbı arkadaslarım olsun ısterım ... bende racer almak aranıza katılmak ısterım fakat herkez racer alma dıyor konunun lınkını verıyorum sende bakarsan sevınırım http://www.motosiklet.net/forum/mar...br-125-mi-lutfen-yardim-edin.html#post1610623 buda alıcagım racer daha dogrusu almayı duusndugum racer http://www.sahibinden.com/kelepir_motor-90WQQaXQQ14161010WQQpXQQdisplayitem bunada bakar cvp yazarsan sevınırım
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
kardeşim bu motorla 30000 km yapanlar var sorunsuz(serkan adh13 vs)verdiğin linkte hondayla bu motoru kıyaslıyolar biz bıktık artık bu tartışmalardan,bu motoru kötüleyenler raceri yakından görmemişlerdir bile yani kulaktan dolma bilgiler,vede receri kötüleyenler recerin tipini ve karizmasını kıskandıkları için düşünüyorum:) racerle cbr yi yanyana koy markaları kapat yoldan gecenlere sor hangisini alırsın diye,10 kişiden 8 racer der,sen anladın demek istediğimi,bende yeni aldım,almadan önce bu forumu hatım ettim,bu motorda karsılasacağım sorunları bilerek aldım,herseye hazırlıklıyım yani,motorun yağını ihmal etme ara sıra sağını solunu sık istediğin yere götürsün seni...
baktığın motor güzel fiyatına göre km side düşük bence al,biraz daha ekleyebilirsen para s kasa olanı alsan daha güzel olur çünkü bazı iyileştirmeler var eski kasaya göre
bende keçiörende oturuyorum diğer racerin sahibide keçiörende(serark)ikimizinkide mavi s kasa,sende mavi alma sakın çünkü serdarkla motorları karıştırıyoz bazen:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
kardeşim bu motorla 30000 km yapanlar var sorunsuz(serkan adh13 vs)verdiğin linkte hondayla bu motoru kıyaslıyolar biz bıktık artık bu tartışmalardan,bu motoru kötüleyenler raceri yakından görmemişlerdir bile yani kulaktan dolma bilgiler,vede receri kötüleyenler recerin tipini ve karizmasını kıskandıkları için düşünüyorum:) racerle cbr yi yanyana koy markaları kapat yoldan gecenlere sor hangisini alırsın diye,10 kişiden 8 racer der,sen anladın demek istediğimi,bende yeni aldım,almadan önce bu forumu hatım ettim,bu motorda karsılasacağım sorunları bilerek aldım,herseye hazırlıklıyım yani,motorun yağını ihmal etme ara sıra sağını solunu sık istediğin yere götürsün seni...
baktığın motor güzel fiyatına göre km side düşük bence al,biraz daha ekleyebilirsen para s kasa olanı alsan daha güzel olur çünkü bazı iyileştirmeler var eski kasaya göre
bende keçiörende oturuyorum diğer racerin sahibide keçiörende(serark)ikimizinkide mavi s kasa,sende mavi alma sakın çünkü serdarkla motorları karıştırıyoz bazen:mrgreen:



bende eskı kecıorenlıyım subayevlerınde oturuyordum sonra tokat ordan ıstanbula tasındım sımdı yenıden ankaraya geldık [email protected] eklersen sevınırım sohbetımıze msn den devam etmek ısterım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:15 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:13 AM ----------

ewt bencede racer 200 un tıpı daha hos ama dedıdıgn gıbı markalar yan yana gelınce hondanın adı bıle yetıyo... ama racer 200 daha hos duruyor bence...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:15 AM ----------

bttfemre bu arada kaza yapmıssın gecmıs olsun ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst