Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gardas cok buyuk gecmiş olsun keske yakalayabilseydin

ben öyle seylerde motoru almaktan çok çalmak isteyeni almak isterim valla :mad:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok kamilim zaten önemlı bişiy olsa emın ol haberın olurdu,
en azından netten duyerdın,
yazmadan durmazdım çünki...
ilgin ve alakan için teşekkürler...
_____________________________________________________________________
arkadaşlar verilmiş sadakam varmış,
ve birde verilmiş sadakası varmış göremedim,

dün gece saat 2 de benım motoru çaldılar ve boşta bayırdan aşağı yürüttüler,
motoru hareket ettırırken fark ettık,
koştum peşıne fakat ramşa aşağı gıttıgınden yetışemedım,
rampa bitiminde motoru bır aracın arkasından aldım,

ahh bir tutabılseydım neler olacaktı neler:S

allahtan hiç bişeyi yotu motorumun,
aradım belkı yolda denk gelırım dıye ama kaçmış ş.refsiz it...
__________________________________________________________________

cok gecmıs olsun serkan abı ıns cıvarlarda elıne duser...
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
17
serdark2381 arkadaşım ben motorun eksoz sesini hiç beğenmiyorum.asfaltta 100 ü geçince cırlıyo sanki hiç güzel deeeğil.ne yaaaaaaaaapmalıyım bilmiyorum.şöle harika bi ses elde edemezmiyiz sizce.bird beenim motor 115 i geeçmiyo yahu
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bakımlarında eksıklıkler olabılır,
yoksa en kötü ihtimal 120 vurur,
en azından benım gördüğüm 10 motorda 8'i 120 vuruyordu çünki...

motoru kılıtlıyorum,fakat o gece yagmur vardı eve ıslak gırdım,
içerisinde sıcak oldugundan uyuyup kalmışım unuttum yani..

bu arada bende motordan fazla aradım it'i ama göremedim,
bizim buralar bır tarafta yeşil pınar tepesi (yani etrafı ayaclık yer)
bır tarafı dere boyu,
dıer tarafı mezarlık,
yani ne kadar ararsan ara nafile,

dieri yakalandıya sonucta pirince giderken bulgurdan oldu ipneler....

hepınıze tesekkurler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş eksozu bende düşündüm ama s kasa olduğu için kıyamadım
şöyle yapılabilir; iki eksozu kestirip tek e düşürürsün ona da bi performans takarsın ama değermibilmem motoruna (serkan a bir danış derim)

s kasalarda 120 yi rahat vuruyor ve şöyle bir olayı belirtmekte de fayda var...

devirleri güzel verdiğinde, son viteste, tam gaz giderken devir 9000 e vuruyor ve motor teklemeye başlıyor. Ki zaten sesinden de anlaşılıyor motor 6. vitesi istiyor ve gerçekten de olsa 20-30km daha hızlı yapacak motoru.

fakat yokuşta bayılmalar meydana geleceği için dişlilerle oynanması pek mantıklı değil açıkçası
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
76
arkadaşlar benimde motor 115 yapıyordu ondan sonra tekliyordu. cıkış dişlisini 15 den 17 ye cıkardım şimdi 120 vuruyor fazlası yok.
ayrıca ses icin burada bir arkadaş egsozları değiştirmiş sesi cok hoş olmuştu. vanalı egsoz takmış sesinide ayarlayabiliyor. fiyat olarak 350 ye mal etmiş biraz pahalı ama sesi iyi en azından cırlamıyor motor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar benimde motor 115 yapıyordu ondan sonra tekliyordu. cıkış dişlisini 15 den 17 ye cıkardım şimdi 120 vuruyor fazlası yok.
ayrıca ses icin burada bir arkadaş egsozları değiştirmiş sesi cok hoş olmuştu. vanalı egsoz takmış sesinide ayarlayabiliyor. fiyat olarak 350 ye mal etmiş biraz pahalı ama sesi iyi en azından cırlamıyor motor.

açıkçası benim eksozlardan cızırtılı bir ses çıktığını duymadım ama vanalı bir eksoz düşüncesi güzel yani.

çift eksoz sistemi bozmadan yapabiliyormuyuz diye bi araştırayım bu vanalı sistemi:silent:
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
yha hayalimdeki motor racer s 200 almayı düşünüyorum 2009 model wndy s var arklar bn de sizin aranıza kaatlmak istiyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdiden hg kardeş

bi karar veren geri caymadı benim şimdiye kadar gördüğüm

doğru karar:cat:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
serkanADH13 arkadaşım büyük geçmiş olsun o motosiklet çalınsaydı inan cok üzülürdüm
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kardeş eksozu bende düşündüm ama s kasa olduğu için kıyamadım
şöyle yapılabilir; iki eksozu kestirip tek e düşürürsün ona da bi performans takarsın ama değermibilmem motoruna (serkan a bir danış derim)

s kasalarda 120 yi rahat vuruyor ve şöyle bir olayı belirtmekte de fayda var...

devirleri güzel verdiğinde, son viteste, tam gaz giderken devir 9000 e vuruyor ve motor teklemeye başlıyor. Ki zaten sesinden de anlaşılıyor motor 6. vitesi istiyor ve gerçekten de olsa 20-30km daha hızlı yapacak motoru.

fakat yokuşta bayılmalar meydana geleceği için dişlilerle oynanması pek mantıklı değil açıkçası

egzos teke düşürülünce ses tek egzostan cıktıgı için ve boruda kalınlaştıdından dolayı daha tok (kalın)ses çıkıyor,
beğenende var begenmeyende var tabii,

fakat o dediğin olayı sakın bır daha yapma dostum,
pıston fazla hareket ettıgınden neredeyse boşa cıkacak gibi düşün,
aşırı zorlamadır yanı oo,
ve hiç kimse tasfip etmez,
o duruma gelmeden kullanmaya çalışın motorunuzu...

_________________________________________________________________
bu arada arkadaşım hoş geldin aramıza,
fakat aramıza almamak gibi bir lüks'ümüzde yok zaten,
sonucta herkes buraya birşeyler paylaşım bilgi vermeye ve almaya giriyor...

umarım aradıklarını fazlasıyla bulacaksın burada...
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
17
arkadaşlar benimde motor 115 yapıyordu ondan sonra tekliyordu. cıkış dişlisini 15 den 17 ye cıkardım şimdi 120 vuruyor fazlası yok.
ayrıca ses icin burada bir arkadaş egsozları değiştirmiş sesi cok hoş olmuştu. vanalı egsoz takmış sesinide ayarlayabiliyor. fiyat olarak 350 ye mal etmiş biraz pahalı ama sesi iyi en azından cırlamıyor motor.




bakın bu vanalı egsoz olayı olabilir bence.denemek lazım,ama egsozları teke düşürmek yerine ikisine birden takılsa nasıl olur bilmem.ya aslında egsozlar birleşiyomu onuda bilmiyorum.serkan bilir.tek egsoza düşürülürse bizim motorlar ben akrapoviç takarım
sence nasıl ses verir serkan? akrapoviç

arkadaşlar belki başınıza gelmiiştir .ben yan ayaklığı sabah işe gideerken habire açık unutyodum.oda çok çok tehlikeli hepimiz biliyoruz.belki işinize yarar diye söleyem ayaklığın hemen dibine bi delik açıp oraya şohbeeen muşuru monteledim ve aküden gelen nötürün kablosuna bağladım.şimdi ayaklık açıkken motor çalışmıyor.kabloda akım olmadığı içinde su alsa dahi hhiçbişey olmuyor.harika oldu vallaha.resim yüklemesini bilsem resimler koyacam burayada bilemiyoru.resim olayını anlatsın biriniz seviniri.

ha şuda sölemek lazım.neden sohbeen muşuru,hem küççük görünmüyo fazla,hemde mmuşurun butonu basık durumda iken akımı kesme özelliğine sahip.yani ayaklık açıkken mmmuşurun butonuna basmış oluyo.kapalı ikende butonnu yani akımı açmış oluyo.en güzelide çok ucuz sağlam yol.toplam 3 tl
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
kayra kerdeşim çok iyi düşünmüssün bende unutuyorum yan ayaklığı habire,bir keresinde yan ayaklık açık bir şekilde kalkış yaptım geriye dönmek için sol taraftan caddenin ortasına gelince ayaklığa temas etti düşüyodum ve cadde işlek tam arabada geliyodu hemen ayaklığı indirip geri geri başladığım pozisyona geri döndüm (istiyosan dönme arabalar üzerime son sürat geliyo) sakinleştikten sonra ayaklığı indirip normal insanlar gibi kalktım gittim
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
6
merhaba arkadaşlar ben anıl bende turuncusu war çook gsl herkes beğeniyo rngini bnde dhil çok tatlı turuncu

ama benimki nedendir anlamadım heralde uzun yol grmedğinden 110u geçmiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
anıl hoş geldın fakat daha detaylı bır biçimde ilk mesajın ile bır tanışma mesajı yazsaydın iyi olurdu,
Yınede Hoş Geldın,,,

_____________________________________________________________________________

arkadaşlar ledli stop kervanına bende katılmış oldum bu geceden itibaren,
işte resimleri,
bunlar ledler,
ikisi sarı,ikisi kırmızı,

bunlarda egzos muhafazasına monte yerleri,


buradada lastiğin atacak oldugu çamurlardan etkilenmemesi için üzerine sıcak silikon çekıldığı sahne,



burada nasıl duracağı,

işte buradada beklenen an,



arkadaşlar tüm sistem hazır durumda,
saat sabahın 5'i :): )

sanıyorum tatlı bir şekil oldu,
Köpek Balığına Benzedi Sankilim:D


sarı olan ışık SİNYAL,
mavi olan ışık FREN,
kırmızı ve çoklu sarılarda PARK lambaları olacaklar...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
25
arka dişliyi 2 diş kçltğnz zman 130 rahat yaparsnz die düşünüyorum bnde windys ark dişliyi küçülttm 130 yapıorum ama bu mtr için thlikeli 100 gçmek racer olsa güzel olur agr motor savrulmaz
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar freedom hakkında olumlu olumsuz yorumu olan var mıdır? derdi tasası var mıdır? duyan bilen ne der? yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
herkese merhaba.. ben sizin topiğinizi uzun zamandır takip ediyorum..bende racer alıcaktım ama babamın 2. ele güvenemesinden dolayı geçici de olsa 0 bi tane mondi 100 ukh aldım ama ben ona cbr 100 diyorum.neyse.

serkan usta bende senn gibi led döşemek istiyorum arka firen lambasının oldugu yere yani içine.. elektriği nerden almalıyım nasıl ledler kullanmalıyım.. biraz bilgi verme imkanın varsa çok sevinirim.. senden msj bekliyorum. herkes kibaksın..

buda ilk geldiğindeki fotosu.. biraz değişiklik yapıorum şimdilik.. bitince herkesle yaylaşıcam..

 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
guzel kardeşim,
motorunun stoplarının elektrık aldıgı soket olacaktır,
o soketın yeşil renkli kabloların hepsi toprak oluyor,
dıer (örnek)grı,sıyah,kırmızı vs olanlar ıse elektrık,
sen soketın dıbnden kabloyu dolayacagın kadar ufacık bır kısım soy,
ve elındekı ledlerın kablolarını değdir,
hangisi yanacak diye,
stop ise yapacağın ona sar ledın kablosunu,

aslında ben soketın dırect gırısıne verıyorum ama,
onu denerken soketı bozma ıhtımalın var,
inş anlatabilmişimdir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst