Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
48
heralde Serkan'ın el atmadığı bir motor kısmı kaldı :D kanuni yakında bir kutuya tüm parçaları koyup kargoyla satın alanın evine yollayıp birleştirme talimatlarınıda serkanın mesajlarını birleştirip koyarsa şaşırmayacam, kendin pişir kendin ye tarzı :D
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
o boşluk normak dede var zaten,
dediğim gibi ,kaplin lastıklerı vardır jant'ın dişlisinin alt kısmında,
o boşluk onlardan oluşuyor,
sadece racer de değil neredeyse her motorda vardır o boşluk,
dişli direct jant'a bağlı değildir yani,

sıkılacak bişiy değil yani,
yinede sen anahtarların var ise,
içinde neler oldugunu tanıak adına,
bır gun kmple sök arka jant'ı neyi nereden çıkarttıgına dikkat et yeterli,
......

Kolay Gelsin...

Serkan kardeşim bana çok yardımcı oldun, sağol, teşekkür ederim.:rendeer: Eğer yardımcı olmasaydın motoru servise götürecektim.::saad:: Çünkü etrafımda motordan anlıyan hiç kimse yok.:pale: Motoru temmuzda aldım. Bu yüzden daha çok yeniyim anlayacağınız. O yüzden bende bilmeden motorun orasını burasını kurcalamadım, sonuçta üzerine hayatımızı emanet ederek biniyoruz, öyle değil mi? ( + serviste 50 km uzağımda) HErkese teşekkürler sağlıcakla kalın:king:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
beyler racer a yeni bi tasarım yapıyorum grenajzız dakullanılabilecek ve çokta hoş duruya bitsin yakında fotolar geliyo

sade siperklikli bi kafa takıcam ve takılıp çıkartması çok pratık olucak
istenildiği gibi kullanılır vbenim çok hoşuma gitti
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
sende millete arkadan gösterisin R1 aldım diye:p
ayarlanır abi montoj yerleri onlar kolay işler bu arada benim makinada 16hp cik oldu
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yerlerını ayarlamak kolay iş,
hemde çok kolay,,,

arkadaş alacak izmirden grenajı,
atacak kargo ıle bana,

gelınce atarım resmını
bitincede tabii:d:wiinkk:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
beyler serkan abi sade tr de deyil her yerde meşur olmuş afişler boy boy baksanıza sokaklarda asılıyor:p:p:p:p:p:p
la hani benide götürecektin kalleş herif seni:p:p:p:p:p


oh sen bide hatunları gezdir motorla onlarda sana sarılsın iii vallla kopmuşun sen



aşmış bu kendini artık yaniii
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
o ilk resim california'da afişlenmişti hatırlıyorumda,

dieri ise bizim arka sokağa astığımız pankarttı:queen:
millet F1 pilotu sanıyordu:queen:
evet F1,,, onlar öyle sanıyorlardı:queen::queen:

yanlış biliyorlar diye kızamam yaa,
baksanıza kıyılırmı onlara:wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
:queen::queen:hehe:queen::queen::queen:

Kargolamıştım senin posterinide dierleri gibi,
ama o kadar çok varki kargoda,
sanırım sana yollanan poster 12974. sıralarda olmalı,
yoksa gelırdı sana:queen::queen:

(((la olum 7 dizide oynadım bu kadar g.ötüm kalkmamıştı laa:queen::queen:)))


sosyete olmak böyle bişiy olsa gerek:queen::queen:

Beni Sizler Varrrrrr ETTİNİZ ,
SAOLUNUZ SEVDİKLERİM:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Osman Mişo hızla karamürsel e doğru geçti
Kesin senin yanına geliyor. Bu arada özelden mesaj attım bi bakıver...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst