kanuni racer fiyatları

Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar kanuni racer alıcam siyah fiyatlara baktım

sıfırı : 3500 - 3900 ytl arası

ikinci eli 1700 - 3000 ytl arası

ben uşaktayım satanlar genelde istanbulda

kafam çok karıştı sıfrmı alsam 2 . elmi diye (2. ele pek güvenemiyorum)motordan pek anlamam iyi bi kullanıcıyımdır. ne tavsiye edersiniz
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
kardeş bence racer e o para çok fazla gibime geliyor
alacaksan
2. elini bul derim
temiz az km bi ikimci el sıfınından çok avantajlı olur fiyat açısından
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
5
arkadaşlar yorumlar çok kısa neden kanuni almim cakalaz kardeş ben çok fazla yorum okudum. ben hız peşinde değilim gösterişli bi motor olduğu için ve fiyatı keseme uygun oldu için alıcam


temizini nasıl bulabilirim yani temiz bir motorun özellikleri nedir arkadaşlar km'si kaç üstü olmasın mesela??

herkeze tşkler yorumlarınızı bekliyorum
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
64
genelde sorun çıkartığı için tavsiye etmiyolar racer 200 ü sanırım. ayrıca görüntü içinde pek iyi bir seçim olduğunu sanmıyorum. bence yakından bakıldığında kalitesinin düşüklüğü malzemeden belli oluyor. ama sonuçta iş paraya dayanıyor, bu paraya alınabilecek olan buysa kabul etmek zorunda kalıyosun. tavsiyem ise gerçekten içine sinerse al ki yarın öbür gün sıkılmayasan
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
5
ya bence gösterişli bir motor ya değilmi mesela siyahları çok gösterişli kardeş yau birde diğer honda 125 ne kadar arkadaşlar sıfırı , ikinci eli kaçytl bilen varmı?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşım ben alma diyorum ; Çünkü motor sıkıntıdan baska bişey değil.. Cok kullanan arkadaşlarımız var ; haa memnun olan yok mu ; Onlar da var ; ama sonucta ÇiN li yani :) Cok iyi kollaman gerekiyor... Titretiyor ; yoruyor ; uğrastırıyor bazan Motordan soğutabiliyor bunlar... Ben bunları yorumlara ve kendi gözlemlerime dayanarak söylüyorum..
Honda dediğin Honda CBR 125 R ; Gayet kullanıslı ; sıkıntısız; Az yakıtlı ; performanslı ; titresimsiz ; rahat bir motor.. Her zaman söylüyorum ; Tam bir gezi motoru Honda.. ama parçası pahalı birazcık :) Dikkatli kullanacaksın yani :)
Honda ların 2. elleri 3000 YTL ile 4000 YTL arasında değişiyor ! 3250-3500 civarına cok temiz Hondalar var piyasada..
2. eL Motor alınacaksa Kesinlikle 10.000 km'nin altında olmasına dikkat edin !
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
5
çok açıklayıcı bir cevap tşk cakalaz

işte her işin başı para para para bakalım

hondanın ikinci eli 3250-3500

kanuni racerin sıfırı o civarlarda

işte bu adamın kafasını çok karıştırıyor aslında :(((
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
çok açıklayıcı bir cevap tşk cakalaz

işte her işin başı para para para bakalım

hondanın ikinci eli 3250-3500

kanuni racerin sıfırı o civarlarda

işte bu adamın kafasını çok karıştırıyor aslında :(((

ama eger hondayı düşürmezseniz veya sizden kaynaklanabilicek bi hata yapmazsanız sorun cıkarmıyacaktır,kanunide ise sürekli bi ayagınız cukurda olucak,japon bi motor bi cini kafadan 5e katlar,arada numunelik denk geliyor ben 60000 70000 km yaptm sorun cıkarmadı dyenler yazı üzernde ama ben hangi cin malı motosiklet sahibiyle muhabbet etsem baş belası oldugunu söylüyor.10 kişiden 2 si sorunsuz kulnıyorsa 8i daha ilk aylardan sanayi peşinde kosturmya baslıyor,emin olun honda almak size daha ucuza gelicek uzun vadede ve daha önemlisi motosikletten zevk alıcaksınız
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeş ; Sıfır Kanuni alacağına ; ikinci el Honda al cok daha makul :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
aaaaaaah ah :) benim 2 sene önceki halim geldi aklıma daha bu siteyle tanışmamışım motosiklet hakkında hiçbir fikrim yok ve bi motor almaya karar veriyorum tabi soluu bi mondial bayisinde alıyorum nede olsa bakkalda bile satıyolardı gözüme kestirdiim en gösterişli modelini alıyorum 2 binliracık... ve bugün bi hesap yapıyorum o 2 binliraya aldıım motor 2 sene içersinde bana 5 binliraya maloluyor.....

bu benim hikayem şimdi ister kanuniyi alırsın 2 binliraya ister hondayı alırsın 4 binliraya seçim senin saygılar :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Acele edip ; kötü duruma geleceğinize bekleyin ; ömürlük motor alın :)

Ben YBR 125 ten yanayım :) Kanuni yerine :) Kymco lar bile Kanuni den cok daha güzel :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst