- Katılım
- 4 Ocak 2012
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
mrb arkadaşlar daha önce scootor sürüyordum basıyordum gaza gidiyordu o şekil çok motor sürdüm şimdi vitesli motor kulanıcağıma inanıyorum.. ve ilk motorum vitesli istiyorum sürerim diye düşünüyorum.. o yüzden Görüntü Olarak Kanuni Racer 200 Çok beğendim 10 numara görüntüsü war bütçem de ona yeter zaten motor dağıtıyor kendisi sornadan ama biliyorum olsun şimdi arkadaşlar 1500 TL ile 1750 Tl Arası Kanuni Racer 200 Almak istiyorum Mavi Renk Olucak Çok Beğendim.. Bana Yardım Edermsiniz... Tşk Ediyorum..