KANUNI MZ 301

Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
4
iyi günler forum sakinleri , motorsiklet ehliyetini yeni aldım bu motoru gözüme kestirdim bir sorun olmazsa alacağım sizce nasıl kullanan var mı tecrübesi olan vs ... saygılar
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
131
Bende etz 251 var duyduğum kadarıyla Kanuni kombassan pek tutulmamış etz serileri iyi diyorlar
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Temizini bulursan pişman olmazsın. Alman mühendislik harikası. Çok yakıyor diyenede inanma. Dün bi abi uzun yolda ölçmüştü 17 kuruş kmde. 301 fun al o daha tipli :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

Yanlız bu motorlar 2 zamanlı. Aşırı güç var. Tecrübesizsen bunla başlama daha iyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst