Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iyi günler forum sakinleri , motorsiklet ehliyetini yeni aldım bu motoru gözüme kestirdim bir sorun olmazsa alacağım sizce nasıl kullanan var mı tecrübesi olan vs ... saygılar
Temizini bulursan pişman olmazsın. Alman mühendislik harikası. Çok yakıyor diyenede inanma. Dün bi abi uzun yolda ölçmüştü 17 kuruş kmde. 301 fun al o daha tipli
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------
Yanlız bu motorlar 2 zamanlı. Aşırı güç var. Tecrübesizsen bunla başlama daha iyi.