Kanuni elite 100 almak istiyorum Yardım !

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşım elite i gözün kapalı alabilirsin, bizim burda bi lokantada 2-3 adet ondan var kaç senedir kullanıyorlar makinaların dış kasaları dağılmış motorlar hala banamısın dememiş... geçen konuştuk yine aynısından alıcam diyordu..Kesinlikle üzmez seni eğer iyi bakarsan...
Eğer istersen adamların telefon numaralarını verebilirim sana...
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200

kardeşim sen milleti dinleme japonu boşver sağlam olsa adam satmaz zaten parcaları bi dünya para araştır bize inanma çinli ucuz kimseye emanet verme yarış yapma adam gibi kullan hiçbirşey olmaz ben 3 senedir kullanıyorum yağını 2000km de değil 1000km değiştiriyorum hangisinin servisi sana yakınsa onu al

İşte bende bu yüzden diyorum 2. el almam diye. adam güzel olsa niye satsın çok acil olmadıkça.eyvallah sagolasın bilgilerin için güveniyorum sana.


hepsi aynı ama bence kanuni al .
insan gibi kullanırsan o paraya iyi bir motor bence.

Eyvallah sagolasın kardeş.

Arkadaşım elite i gözün kapalı alabilirsin, bizim burda bi lokantada 2-3 adet ondan var kaç senedir kullanıyorlar makinaların dış kasaları dağılmış motorlar hala banamısın dememiş... geçen konuştuk yine aynısından alıcam diyordu..Kesinlikle üzmez seni eğer iyi bakarsan...
Eğer istersen adamların telefon numaralarını verebilirim sana...

Kardeşim çok teşekkür ederim, ancak adamlar beni tanımıyor o yüzden sorun olabilir. Yoksa neden olmasın açıp bilgi alabilirim yani verirsen de olabilir,sen bilirsin. Bu yorumlar gerçekten iç açıcı oldu. Bi alıp kullanalım bakalım, ben yine döner yorumlarımı yazarım buraya. Ve dikkatimi çeken bi olay, şuana kadar Elite kullanıpta memnun kalmayan bi üyeye rastlamadım. Bu da güzel bi olay yani. Hepinize teşekkürler.


 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
geçen gün lüleburgazda mangal vardı 99 motor 141 kişi bende gittim cub umla çorludan yalnız benim motorun son hızı 80 km idi şanzıman vites oranlarını değiştirdim ve motorun gücünü 1.2 hp artırdım hızım 90km oldu (motor 97cc ) modifiye işini heaplayarak yaptım kafadan sallama dehil 180km yol gittim 12tl benzin harcadım bu arada lastiklerde farklı ön 2.75 tubaless arka 90 90 17 tubaless yani orjinalden biraz geniş dağa iyi yol tutsun diye bu motorlar güzel olmasa bu masrafı yapmam
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Hmmm, güzel yorumun için teşekkürler kardeşim sagol.

yine eliteyle ilgili bilgisi olan arkadaslar yazarsa sevinirim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Arkadaşım şöyle diyeyim sana. Kullananlar çok memnun. Kullanmayanlar ise anlaşılmayacak şekilde çok şikayetçi. Nasıl oluyorsa. sen hesap et.
Deneme yanılma biraz masraflı ama en iyi yöntemdir.
Sen bu motorun temiz ikinci elini çok iyi bir fiyata bulabilirsin. Çünkü bunlarla başlayıp doğru dürüst yol yapmadan yükseltmek için satanlar çoktur eminim. Al, kullan. Isınamazsan aldığına yakın bir fiyatta satar, başka alırsın. Gözünde büyütme. Ama 2. el al.
Ben Motorumu değiştirmek istiyoruım ama satarken çok zarar edeceğim diye 1 sene daha binmeye karar verdim. Sıfır almıştım
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
motoru nerde nasıl ne amacla kullanacahına bağlı ben motoru şehir içinde kullanıcam büyük motor yorar ben zaten tıfıl kalıyom bide motorla güreşirsem vay halime amacım sürat yapmak değil iğtiyaç görmek çorlu istanbul gibi büyük değil bide dar gelirliyiz üç kuruşluk zevk yapıcaz bide vergi verirsek yandık benim benzinlimotor bilgim en üst seviyede elektronik-elektirik bilgim baya iyi benbu motoru 12-14 hp ye kadar yükselte bilirim aynı zamanda benim hobim motorla uğraşmak büyük motor 27000 tl bir seneni sonunda 18000tl zarar 9000tl benm cub 500tl olsa nolur diğer arkadaşların zararının yanında benimki çekirdek parası
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2010
Mesajlar
1
ArkadaşLAr Benim Motorum KAnuni eLite100 Ve KAportasını Değiştircem Kaporta Fiyatları Ne Durumda BiLEn Var Mı Acaba ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst