Kanuni elite 100 almak istiyorum Yardım !

Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Arkadaşlar motor sitelerini gezdim, hem bütçeme uygun hem kaliteli bir motor sahibi olmak istiyorum. 2000 ytl civarı olmalı ama 2100 ytl ye bu motoru buldum. Yorumlara baktığımda güzel dediler, birde sizden dinleyeyim.. Sizce almalımıyım ?

elitr110.jpg


7.jpg


Motor Tipi: tek silindir 4 zamanlı
Motor Hacmi: 97 cm3
Motor Çapı: 50x49.5 mm
Motor Sıkıştırma: 9,1:1
Motor Soğutma: Hava soğutmalı
Maksimum Güç: 8,9 HP - 7250 dev/dk
Aktarma: Zincir
Şanzıman: Yarı otomatik 4 vites
Ateşleme: CDI
Çalıştırma: ELEKTRİK/PEDAL
Uzunluk: 1900
Genişlik: 660
Yükseklik: 1075
Aks Arası: 1260
Sele Yüksekliği: 760
Ağırlık: 96 KG
Depo: 3.5 LİTRE
Ortalama Yakıt Tüketimi: 2,2 lt
Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Helezonik yaylı çift amortisör
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Tambur
Ön Lastik: 2,50-17 TUBE
Arka Lastik: 2,75-17 TUBE​
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Benim fikrimi soracaksan Kanuni alacağına ikinci el honda innova al derim..
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ne yayardımı bekliyorsun kardeş zaten alacağın makineyi seçmişsin....git al işte.. nasıl bi yardım bekliyorsun..aramızda gün felanmı yapalım..:mrgreen::p
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
ne yayardımı bekliyorsun kardeş zaten alacağın makineyi seçmişsin....git al işte.. nasıl bi yardım bekliyorsun..aramızda gün felanmı yapalım..:mrgreen::p

kardeş, hakkında birşey duyduysan falan söyle diye yazdım. mesela senin bi arkadasın almıstır, çok pişmandır yada cok övüyodur cok güzeldir. bu tip seyler. yoksa ssagolasın yardımın icin.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
sizce almalımıym demiş zaten arkadaş bizden fikir almak istediği bariz belli
hocam kanuni alacağına yani bir çin malı motor alacağına ikinci el bir japon falan baksan daha iyi olur biraz araştırayım örnekleri verecem.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
madem 2000 ytl gibi bir para vericeksin bence benim yaptıgım gıbı git 2. el temiz bir ybr 125 al.ben pişmanlık duymadım hiçbir zaman.ayrıca cup la debrıyajlı motorun zevkı cok daha farklıdır.genede karar senin
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
arkadaslar 2. el almayı düsünmüyorum kesinlikle. güvenim yok çünkü . 0 km alıcam.

Peki mondial 100 kh mi kanuni elite 100 mü desem ne dersiniz ?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bence mertka nın dedikleri doğru o paraya temiz bir ybr 125 bulursun.Senelerce kullanırsın banamısın demez.Senin sıfır alacağın çin malı motosiklet seneye büyük ihtimal şapır şapır dökülecek.. Ama ybr hala taş gibi duracak.:cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
ikisiyle de cok uzun km ler gezdim. Elite ye 4 yıldır sahibim.Güç ve ivmelenme olarak elite kesinlikle müthiş tokat çeker.Büyük ihtimal oynama olmazsa son hız da elitenin iyidir. Ama ben mondial diyorum. mondial 100 kh ise sessiz sakindir. ve elite kadar titremez. Eliteye bakmazsan dağ olur, mondial biraz daha iyi kalıyo.Mondial ın yedek parçaları da ucuZ .NE BİLİM karar senin abicim
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
çin malı motor alıcagına git o parayı hayır yap daha ii en azından daha fazla paran gitmez:):)buradakki birkaç arkadaşla hem fikirim eğer benim tarzım cup diyosan o parya ikinci el tertemiz honda innova al ama ybr öneririm ömürlük kullanırsın;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 PM ----------

arkadaslar 2. el almayı düsünmüyorum kesinlikle. güvenim yok çünkü . 0 km alıcam.

Peki mondial 100 kh mi kanuni elite 100 mü desem ne dersiniz ?

bu yazını okumdan yorum yaptım ama japon ikinci el bi motor sıfır çinli 2-3 mötör eskitir ve daha az masraf çıkarır çok çektiim bu çinlerden hemde kız gibi bakmama rağmen:pr:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
sizce almalımıym demiş zaten arkadaş bizden fikir almak istediği bariz belli
hocam kanuni alacağına yani bir çin malı motor alacağına ikinci el bir japon falan baksan daha iyi olur biraz araştırayım örnekleri verecem.

sen araştıra biliyosunda o arkadaş araştıramıyomu....

işte bende bu yuzden dedim ki motor seceneğini bitirmişsin kafanda git al....

hemen derler çin alacağına 2 el git japon al...ne alaka kardeşim parası okadar adamın...belki....

birkere çin malı motorlar girmese pazara bu kadar motorcu arkadaşta olmazdı...

birde japon yapınca illa sağlammmı olacak .....
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaslar 2. el almayı düsünmüyorum kesinlikle. güvenim yok çünkü . 0 km alıcam.



madem kocaman kocaman yazmışsın arkadaşta kullanıyorum iyi motor demiş yapcak bişe yok.:)

Bence mertka nın dedikleri doğru o paraya temiz bir ybr 125 bulursun.Senelerce kullanırsın banamısın demez.Senin sıfır alacağın çin malı motosiklet seneye büyük ihtimal şapır şapır dökülecek.. Ama ybr hala taş gibi duracak.:cat:

benim demek istediğimde bu gibi birşeydi belki cup tarzı birşey istiyor ama arkadaş honda innova falan alsa evladiyelik motor.
sen araştıra biliyosunda o arkadaş araştıramıyomu....

işte bende bu yuzden dedim ki motor seceneğini bitirmişsin kafanda git al....

hemen derler çin alacağına 2 el git japon al...ne alaka kardeşim parası okadar adamın...belki....

birkere çin malı motorlar girmese pazara bu kadar motorcu arkadaşta olmazdı...

birde japon yapınca illa sağlammmı olacak .....

hocam walla ne desem sende haklısın :)
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Arkadaşlar hepinize teşekkürler. Ybr125 i çok yerde gördüm gerçekten saglam motor ancak inanın 2.ellere güvenim yok. Nerden biliyim motorda çok önemli bi sorun olmadıgını ? Zaten neyin 2. elini aldıysam hep sorun cıkarttı. Bu yüzden 0 almak istiyorum. Neyse alınca yine buraya gelir yazarım sizlere. Yine de görüşlerinizi yazdıgınız için teşekkürler. Görüş belirtmek istiyenleri de yine dinlerim.
Saygılar, teşekkürler.
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
34
arkadaslar 2. el almayı düsünmüyorum kesinlikle. güvenim yok çünkü . 0 km alıcam.

Peki mondial 100 kh mi kanuni elite 100 mü desem ne dersiniz ?

kanuni derim bende sana. bende 2006 ramzey var bugüne kadar tık demedi.arkadaşımda kanuni var oda taş gibi.1 senede dökülecek hurda olacak diye bir kaide yok,hor kulanmazsan oda sana iyi davranır.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
kardeşim sen milleti dinleme japonu boşver sağlam olsa adam satmaz zaten parcaları bi dünya para araştır bize inanma çinli ucuz kimseye emanet verme yarış yapma adam gibi kullan hiçbirşey olmaz ben 3 senedir kullanıyorum yağını 2000km de değil 1000km değiştiriyorum hangisinin servisi sana yakınsa onu al
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
hepsi aynı ama bence kanuni al .
insan gibi kullanırsan o paraya iyi bir motor bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst