Kanuni Kanuni Deer 152 Kullanıcıları bİLGİ Paylaşım Bölümü

Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
4
mct lerde yakıt tüketimi çok fazla 10 tl ye ortalama 45 km gidiyordum ben 100 ün altina hiç düşmüyordum tabi ama deer ise öylemi 10 liraya 75-80 km rahat gidiyor motor ariza vermeden sat kurtul derim tabi bu benim fikrim :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
bakalım yeni daha yeni aldık bi tadına varalım sonrasını düşünürüz artık ;)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar bu motorun gerçekten yakıt tüketimi nasıl? Kronik sorunları var mı? Tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
13 Tem 2013
Mesajlar
7
yakın zamanda 2008 model bir tane aldım ikinci el. ama şanssızlık eseri sağ tarafa yatırdım yürüyeninde bir sorunu yok ama sağ taraf bayağı çizik grenaj bulmakta sorun yaşar mıyım bursada oturuyorum.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
yapıcı eleştirirlerinize açığım.
1237678_729849967032520_399578112_n.jpg
1234820_729849590365891_1120790961_n.jpg
1185749_729849760365874_1562796805_n.jpg
1240000_729849580365892_1633295051_n.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2017
Mesajlar
1
STATOR

SELAMUN ALEYKUM ARKADASLAR BENDE DEER152 VARDA STATOR TOK NERDEN BULABILIRIM BI BILGINIZ VARMI BU KONU HAKKINDA.? ::sos::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst