Kanuni Deer 152 hakkında yardım.ACİL!!!

Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Mrb arkadaşlar.

Kanuni Deer 152 hakkında yardıma ihtiyacım var.Bu motora ilgi duymaya başladım ilk kez motorum olucak.İkinci el 2007 model alıcam sorun yaşarmıyım?

Bu motor , sağlamlık , performans , serilik , yakıt tüketimi açısından nasıldır?

Kullanan ve bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olursa , detaylı bilgi verirse sevinirim.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
artıları az , eksileri çok olan bir motosiklet bence...:mrgreen:

şehir içlerinde kullanılabilir..dizayn ı iyi ama fazla sağlam değil gibi.kullanmadığım için bu kadar diyorum..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
deer 152 büyük tekerlekli scooterler içinde orta kalite bir makinedir sürati iyidir yakıtı gücüne göre normaldir soğutması tatmin edicidir ve uzun yola gelir şehir içindede rahatlıkla kullanabilirsin fakat servisi konusunda biraz dikkatli olmalısın yakın çevrende servisi varsa araştır çünki sanıyorum çok arkasında durmuyorlar desteğe ihtiyacın olduğunda yanında kimseyi bulamazsan üzülme biz daha önceleri bazı parçalar konusunda dertler yaşadık sen yaşama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kullanılabilir ve güzel performansı var kendim bizzat denedim gerçekten kalkışları çok güzel ve unutma o bir scooter yani yarı otomatik yada manuel fln zannediyosan yanılıyosun :)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
184
kanuni alma arkadaşım servis çok kötü ben bir kanuni kullanıcısıyım hiç memnun diilim deer 152 ise fazla yaktıgını duymuştum yinede sen bilirsin uzun yıllar üstünden inmicem dersen kanuni alma derim siteti biras dolaşırsan kafanı toparlamış olursun ve alacagın motordan vaz geçeceginden eminim
 
Katılım
27 Eki 2003
Mesajlar
117
Tutkun22 demiş ki;
dizayn ı iyi ama fazla sağlam değil gibi.kullanmadığım için bu kadar diyorum..

arkadaşlar kullanmadığımız bir motor hakkında sağlamlığıyla ilgili nasıl yorum yapabiliyoruz bunu anlayamıyorum.. Motorun kişisel zevkimize uygunluğu yada uymadığını belirtebiliriz ama sağlamlığını hele kullanmadığımız bir motorun (allah bilir canlıda görmemişizdir) not vermek bence çok saçma..

Lütfen biraz daha tutarlı yorumlar yapalım..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
Tutkun22 demiş ki;

arkadaşlar kullanmadığımız bir motor hakkında sağlamlığıyla ilgili nasıl yorum yapabiliyoruz bunu anlayamıyorum.. Motorun kişisel zevkimize uygunluğu yada uymadığını belirtebiliriz ama sağlamlığını hele kullanmadığımız bir motorun (allah bilir canlıda görmemişizdir) not vermek bence çok saçma..

Lütfen biraz daha tutarlı yorumlar yapalım..

Deer 152 topiği araştır kaç kişi ağlıyo o motor için görmesekte duyuyoruz .. Sen Sağlam diosan sen bişi bilmiyosun..ayrıca ben ((gibi)) diyorum kesin bir yorum yapmıyorum.:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
arkadaşlar kullanmadığımız bir motor hakkında sağlamlığıyla ilgili nasıl yorum yapabiliyoruz bunu anlayamıyorum.. Motorun kişisel zevkimize uygunluğu yada uymadığını belirtebiliriz ama sağlamlığını hele kullanmadığımız bir motorun (allah bilir canlıda görmemişizdir) not vermek bence çok saçma..

Kullanmadığım bir motor hakkında, sağlam mı veya değil mi diye yorum yapabilirim elbette.....
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
bizde var arkadaşım bir yıldır kullanıyoruz. digital göstergenin sensörü kırıldı biraz onunla ilgili sıkıntı yaşadık fakat motor sağlam ve sorunsuz. fakat ikinci elde zarar ettiricek gibi duruyor.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Mesela Transalpin çok sağlam olduğunu söyleyebilirim. :cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
7
deer 152 yi artık kanuni getirmiyor... illede deer alıcam diyosan bundan sonra üretimi olmayan bi motor alacağını bilmelisin....
3 ay kadar kullandım ben sakın alma derim...pişman olursun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst