- Katılım
- 24 Ağu 2007
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
Mrb arkadaşlar.
Kanuni Deer 152 hakkında yardıma ihtiyacım var.Bu motora ilgi duymaya başladım ilk kez motorum olucak.İkinci el 2007 model alıcam sorun yaşarmıyım?
Bu motor , sağlamlık , performans , serilik , yakıt tüketimi açısından nasıldır?
Kullanan ve bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olursa , detaylı bilgi verirse sevinirim.
Kanuni Deer 152 hakkında yardıma ihtiyacım var.Bu motora ilgi duymaya başladım ilk kez motorum olucak.İkinci el 2007 model alıcam sorun yaşarmıyım?
Bu motor , sağlamlık , performans , serilik , yakıt tüketimi açısından nasıldır?
Kullanan ve bilgisi olan arkadaşlar bana yardımcı olursa , detaylı bilgi verirse sevinirim.