W whiteday Katılım 19 Nis 2011 Mesajlar 55 17 Tem 2011 #21 kardeş modifiye iyidir,devamını bekleriz buda bnm modifiye,küba
siyahas Katılım 28 Tem 2011 Mesajlar 11 28 Tem 2011 #22 whiteday' Alıntı: kardeş modifiye iyidir,devamını bekleriz buda bnm modifiye,küba Genişletmek için tıkla ... jantları değiştirmelisin bence ama zevk işi sonuçtaa
whiteday' Alıntı: kardeş modifiye iyidir,devamını bekleriz buda bnm modifiye,küba Genişletmek için tıkla ... jantları değiştirmelisin bence ama zevk işi sonuçtaa
W whiteday Katılım 19 Nis 2011 Mesajlar 55 30 Tem 2011 #23 boyadım ben değiştir demişsin ama o jant değişirmi kardeş orjinal kendinden çelik jant
ihnanet39 Katılım 12 Haz 2011 Mesajlar 2 21 Şub 2012 #24 güzel olmuş bende xenon alıcam 50 tl ye buldum ama nasıl bağlıyacağımı bilmiyorum çok kablo var
T Troll Katılım 6 May 2012 Mesajlar 17 13 May 2012 #25 Güle güle kullan kardeşim ben de almalı düşünüyorum ilk aracım olacak.Bu arada dedenin kıymetini bil bana dedem 10 lirayı zor veriyodu
Güle güle kullan kardeşim ben de almalı düşünüyorum ilk aracım olacak.Bu arada dedenin kıymetini bil bana dedem 10 lirayı zor veriyodu
beyazit60 Katılım 10 Ocak 2012 Mesajlar 779 13 May 2012 #26 Motorun güzel ama cub motorlarda sadeliği seviyorum. Fazla abartılı modifiye yapmazsan çok hoş olur.