Kanuni Cup 100

Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
55
kardeş modifiye iyidir,devamını bekleriz


11072011.jpg



11072014.jpg



buda bnm modifiye,küba
 
Katılım
19 Nis 2011
Mesajlar
55
29072010.jpg


boyadım ben değiştir demişsin ama o jant değişirmi kardeş orjinal kendinden çelik jant
 
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
2
güzel olmuş bende xenon alıcam 50 tl ye buldum ama nasıl bağlıyacağımı bilmiyorum çok kablo var
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
17
Güle güle kullan kardeşim ben de almalı düşünüyorum ilk aracım olacak.Bu arada dedenin kıymetini bil bana dedem 10 lirayı zor veriyodu :)
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Motorun güzel ama cub motorlarda sadeliği seviyorum. Fazla abartılı modifiye yapmazsan çok hoş olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst