- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ilk kendi aracım oluyor kendisi :mrgreen: Bana hediye olarak geldi. Dedem sağolsun.
Modifiye yapmaya başlıyorum(görünüş olarak başladım)
Modifiye listem:
-Çelik Jant
-Xenon(2 hafta sonra elimde)
-Fara mercek montajı(kendim yapacağım. Bu işleri iyi anlarım :mrgreen: )
-Yeni egzos
-Led sinyal
-Led stop
-(bazı yerlere)carbon fiber kaplama
-Plakadaki harfleri kalınlaştırıp siyah çerçeveyi sileceğim.(Plaka yeni çıktı taze :mrgreen: 64 HF 515)
(Modifiyeyi fazla abartmayacağım)
Şimdiki orjinal hali:
Modifiye yapmaya başlıyorum(görünüş olarak başladım)
Modifiye listem:
-Çelik Jant
-Xenon(2 hafta sonra elimde)
-Fara mercek montajı(kendim yapacağım. Bu işleri iyi anlarım :mrgreen: )
-Yeni egzos
-Led sinyal
-Led stop
-(bazı yerlere)carbon fiber kaplama
-Plakadaki harfleri kalınlaştırıp siyah çerçeveyi sileceğim.(Plaka yeni çıktı taze :mrgreen: 64 HF 515)
(Modifiyeyi fazla abartmayacağım)
Şimdiki orjinal hali: