Kanuni Cup 100

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Arkadaşlar ilk kendi aracım oluyor kendisi :mrgreen: Bana hediye olarak geldi. Dedem sağolsun.

Modifiye yapmaya başlıyorum(görünüş olarak başladım)

Modifiye listem:

-Çelik Jant
-Xenon(2 hafta sonra elimde)
-Fara mercek montajı(kendim yapacağım. Bu işleri iyi anlarım :mrgreen: )
-Yeni egzos
-Led sinyal
-Led stop
-(bazı yerlere)carbon fiber kaplama
-Plakadaki harfleri kalınlaştırıp siyah çerçeveyi sileceğim.(Plaka yeni çıktı taze :mrgreen: 64 HF 515)
(Modifiyeyi fazla abartmayacağım)

Şimdiki orjinal hali:

155603_142590432460158_139734646079070_245006_1288333_n.jpg


65059_146537312065470_139734646079070_268721_7748516_n.jpg


156761_147944561924745_139734646079070_276101_2563687_n.jpg


154217_147949441924257_139734646079070_276188_1974763_n.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hayırlı olsun cub olsun da ne olursa olsun

aynaları sökmede ne modifiye yaparsan yap :cat:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Teşekkür ederim arkadaşlar.

hayırlı olsun cub olsun da ne olursa olsun

aynaları sökmede ne modifiye yaparsan yap :cat:


Aynaları sökünce kullanamıyorum alışmışım. 1 kere söküp gezdim yolda giderken ayna arıyordum. Hemen eve döndüm ve taktım aynaları. Çok yararlı. Sökmeyide düşünmüyorum :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Allah kaza bela göstermesin.. Keşke bende de seninki gibi bir dene olsa da motosiklet hediye etse.. Nerdeeeee :)))
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
ben orjinalciyim ilk günkü parlaklığını koruyarak böyle binmeni tavsiye ederim orjinal ve temiz motor herzaman kıymetlidir iyi günlerde kullan
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerin düz bassın.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
YAptığım Modifiyeler:
Xenon Far
Şerit Led
CF Kaplama

Yeni Resimler:

247436_214288141944796_100000908362231_605650_7166129_n.jpg

215883_204512879588989_100000908362231_538844_1823418_n.jpg

228263_204329789607298_100000908362231_537684_3946046_n.jpg


Kendi yaptığım Bi-Xenon mercekli far:

248426_214292815277662_100000908362231_605725_3347174_n.jpg

252861_214292831944327_100000908362231_605726_412314_n.jpg

247411_214292845277659_100000908362231_605728_7335987_n.jpg
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
32
Hayırlı uğurlu olsun çok güzel motor benim motorum yok ama bir tavsiyem olabilir şu kanuni nin sticerlerini sök tek renk olsun hiç stiker olmasın bence daha güzel olur kanatindeyim...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
vural hayırlı olsun senin yeni cup motorunda..kazasız belasız iyi günlerde kullan..ehliyetini cebinden,kask'ını kafandan eksik etme binerken :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst