Arkadaş küçük bir soru daha , küçük park demiri ile aracı park edip bırakıyorum bu o küçük demire zarar verir mi ? ama demir üzerine kaldıramıyorum bunun teknigini söylerseniz çok sevinirim , sagolun varolun![]()
Arkadaşlar benim Devir Göstergesi bozuk ama çok saçma
Motoru ilk çalıştırıp kullandığımda gayet sağlıklı işliyor, kısa mesafelerde problem yok. Ama 15km kadar yol yaptıktan sonra devir saati kafasına göre çalışmaya başlıyor (düşük gösteriyor deviri) iyi ki sesine alıştım da sorun yaşamıyorum. Mesela 80le gidiyorum devir 2bin 3bin arasıAnlayamadım 2.500 bakımda götüreyim en iyisi ustaya, böyle izzah etsem yeterli olur umarım
![]()
Peki arkadaşlar motorsiklet bilgisi çok az olan birisi için ;
zincir yağlama ve motorsikletin yağını değiştirme konusunda çok ufak bilgiler verirseniz cidden cok sevinirim çünkü motorsikletimin bakımlarını ben yapmak istiyorum ve etrafımda bunu bana ögretecek kimsem yok...
ek olarak : motorsikletim 12.000 e yaklaştı , bu kilometre için özel bir bakımı bulunmakta mı acaba ?
Bu konularla ilgili forumda başlıklar mevcut, mesela biri;
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/78075-zinciri-yaglamak.html
bir diğeri,
http://www.motosiklet.net/forum/mt-...0952-zincir-bakimi-[temizlik-ve-yaglama].html
Kolay gelsin...
hocam ilgi alakan için öncelikle çok teşekkürler arama motorunu kulandım ama bu bilgilere bir türlü ulaşamamıştımvarsa bir tanede motor yagının nasıl değiştirilecegini gösteren bir link yayınlarsan çok sevinirim ,sagol var ol
![]()
motorda durmak için vites düşürme mantığı otomobilden farklı değil.ister debriyajı sık dur,ister vites düşürerek.ama birinci vitese geçmek için çok yavaşlamış olman gerekli.yoksa hırpalarsın debriyajı ve vites dişlilerini.
ama motoru frenle kombine bir şekilde kompresöre sokup yavaşlamak (yani gazı bırakmak)sonrasında vitesi düşürerek yavaşlamak daha kontrollü olduğu için tercih edilmelidir.
Slm arkadaşlar bende cbf 250 var fakat caracal almak istiorum motorun maksimum hızını bilen varsa çok yardımcı olmuş olucak bi zahmet söylerseniz