- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
Askerlik işte herşeyden uzak kaldım türkiyenin ilk 10 caracalcısından biri olarak motora iyi bakın o da size iyi bakar . ben 19 000 km de kaldım . Artık bakım ıstıyor tezkerede yaptıracağım
Ön fren sesini hiç duymadım ancak zincir sesi kaçınılmaz.. Bu konuyu servisle de konuştum.
Şase üzerine ağırlık binince gevşeme yapar dedi, gerçekten de öyle oluyor. 2 kişi binince hele, koyun çanı gibi =)
Sadece Caracal'a has bir durum değil tabi bu, arkadaşlarımın çançinçonları da aynı. (İdare edicez)
Zinciri belli aralıklar ile (örn. haftada 1) gerebilirsin, kompressör yaptıkça da zincir gevşer.
Tek kişi gezerken de çok zincir sesi geliyorsa baya gevşemiştir zincirin, germen lazım.
Arkadaşım öncelikle alakana teşekkürler..
Yalnız verdiğin linkte sadece 15 jant var..Ve 4 tane..
Ama bildiğim kadarıyla bizim arka jantlar 16...
Birde gözüm korktu cidden ..
Arkada tekeri sök-tak meselesinde..Ben bunu yapamam sanırım ...Bir tamirciye yaptırıcaz artık...Tabii uygun olanını bulabilirsek...
bazı kaliteli motorlar japon malları gibi sübap ayarını kendisi yapar. ama bizimkilerde sübap ayarı ister. ben ikinci el aldım. 2700 km deken aldım. 7000 km lerde bi ayar yaptırdım. bir de 10000 de yaptırdım. motosiklet bayii olan arkadaşım daha erkendi ya yaptırmasan da olurdu ama yinede hiç yoktan faydası olur dedi.arkadaşlar motorum 1800'de, daha 600'de iken bir tamirci buna sübap ayarı gerekiyor dedi, geçenlerde de bir depo benzinle gitmesi gerekenden az gitti, km telim de kopuk olduğu için tam ölçemedim, acaba diyorum sübap ayarı gerçekten bozuldu mu ancak yetkili servisim de 5.000'e gelemden hiçbir motora sübay ayarı yapılmaz demişti.
sizin tecrübeniz var mı bu konuda? bir de bu sübay ayarı eğer gerekiyorsa kaça malolur, ne kadar sürer, motorun inmesi gerekir mi?
merhabalar arkadaşlar..motorsiklet kullanmaya ve aranıza katılmaya daha yeni başlıyacam kısmet olursa..daha önce hiç motorsiklet kullanmadım.ilk defa kullanıcam ve caracal almayı düşünüyorum..tavsiye edermisiniz? birde regal raptor 250e 10 var fakat fiyat olarak caracal a göre biraz tuzlu açıkcası..istanbulda öğrenciyim =) fazla fiyatlı olmamasına özen gösteriyorum.tabi bu iki motor arasında özellik bakımındanda büyük farklılıklar vardır..benim istediğim bir depoyla kaç km yol gider? bi kerede kaç km yol gider? yani motorda çok ısınma olur mu? mesela istanbuldan eskişehire (yaklaşık350km) gidebilirmiyim? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...