bugün kayseri'deki kanuni bayiine gittim ve caracal 200'ü sordum. 3.600 TL kredi kartına 12 taksit + 200 TL plaka çıkarma ücreti dediler. Ellerinde yokmuş sipariş üzerine getirtiyorlarmış.
1. bu topic altında, kanuni'nin caracal'ları toplattığını okumuştum. bu durum ne oldu? acaba bu bayinin bundan haberi mi yok?
2. plaka çıkarma işlemi bu kadar tutar mı? ben kendim çıkartmaya kalksam kaça patlar?
3. aldıktan sonra yapılması gereken diğer resmi işlemler nelerdir? (sigorta, kasko, muayene vs gibi)
gerçi alabilecek duruma gelmeme en az iki ay var ama şimdiden acaip heyecanlıyım. gel iki ay gel
(birisi şafak sayar gibi motosikletime kavuşacağım günleri sayıyorum demişti haklıymış)
1. bu topic altında, kanuni'nin caracal'ları toplattığını okumuştum. bu durum ne oldu? acaba bu bayinin bundan haberi mi yok?
2. plaka çıkarma işlemi bu kadar tutar mı? ben kendim çıkartmaya kalksam kaça patlar?
3. aldıktan sonra yapılması gereken diğer resmi işlemler nelerdir? (sigorta, kasko, muayene vs gibi)
gerçi alabilecek duruma gelmeme en az iki ay var ama şimdiden acaip heyecanlıyım. gel iki ay gel