Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
73
Yakıt tüketimini bir nebze de olsa hesapladım. Şehir içi 100 Km'de 3.6 Lt benzin yaktı.
Güncel fiyatlara göre şehir içi km'de 13.5-14 krş arası tüketmekte benim Caracal.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar, şimdi kanuni merkezle telefon görüşmesi yaptım. malesef caracal'ın üretimi durdurulmuş, yerine bir model gelecekmi diye sorduğumda, şimdilik öyle bir bilgi yok dediler.

evet ben de aradım, düşündüğüm gibi değilmiş. üretimden kalkmış ve ellerinde de hiç yokmuş.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
arkadaşlar bir kaç kanuni bayiisi ve son olarak fabrikası ile de görüştüm, caracal 200 modeli artık üretilmiyormuş ve tüm türkiyede ki bayiilerde bulunan sıfır caracallarda toplanmış fabrikası tarafından:pr:

anlayacağınız ben de dahil, sıfır caracal 200 almayı düşünen arkadaşlar başka bir motor bakmaya başlasa iyi olur :salut:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar bir kaç kanuni bayiisi ve son olarak fabrikası ile de görüştüm, caracal 200 modeli artık üretilmiyormuş ve tüm türkiyede ki bayiilerde bulunan sıfır caracallarda toplanmış fabrikası tarafından:pr:

anlayacağınız ben de dahil, sıfır caracal 200 almayı düşünen arkadaşlar başka bir motor bakmaya başlasa iyi olur :salut:


toplatmaya dair duyumu nerden aldınız?

bir hata falan mı varmış?
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
toplatmaya dair duyumu nerden aldınız?

bir hata falan mı varmış?


üretiminin durduğunu artık üretilmeyeceğini fabrikası söyledi ve bir bayiidende kalan caracalların toplandığını duyduğumda bende sordum bir hata mı varmış motorda diye fakat bize yalnızca bu bilgiyi verdiler hata falan söylemediler dedi.

üzerine 3 bayii daha aradım aynı bilgiyi verdiler bir gerekçe belirtmeden.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
yani üç farklı bayii mi belirtti caracallar kuralkan tarafından toplatıldı diye?


Aynen öyle Nexagon arkadaşım

kartal bayiisindeki satış görevlisi kadın 2 ay sonra gelecek dedi ama onu söylerken pek bilinçli olduğunu zannetmiyorum, sanırım öyle geçiştirmek için söyledi :cherry:

olayı çok kurcaladım çünkü ciddi caracal alıcısıydım, bu kadar teyid ettikden sonra mondial 250mct ye döndüm mecbur çünkü sıfır motor istiyorum
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
evet benim de şimdi mailimi yanıtlamışlar, bir sebepten ötürü toplatıldı diye.
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
22
arkadaşlar 3600 kmdeki kırmızı caracal motorumu satıyorum yan çantaları ön sosis çantası birlikte verilecektir. çizik kazık kaza maza yoktur ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Ben bu motoru satmam aga , bu motorda ki karizma hangi çinlide var . Sadece 250 ytl sıkılmış arasına silindie sekman piston baskı balata istiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst