Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
yok mu arkadaşlar bu konu hakkıda bilgisi olan bu kadar ucuz nasıl oluyo bu cihaz.sıfır fiyatı daha 3.417 iken bu fiyat nasıl olur?
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
peki bir sakıncası olur mu , eski model olmasının... yani km si sıfır ise, poşetleri üstünde ise sorun yok :) 2007-8 in 2009 dan bir farkı yoksa , yeni bir özellik eklenmediyse bu sene...

800 lira iyi para...

ben bu sene ücretli öğretmenlik yapıp , toplam 4000 lira gibi bir para kazanacağım... bu parayla , hayalim olan motor sevdasına girişmek istiyorum... ama her kuruşun hesabını yapıyorum... keşke güvenebileceğim birinden ikinci el bir tane caracal bulsam, ya da başka marka bir crusier chapır tarzı bir motor...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulan benim gitmemi mi beklediniz başlığı coşturmak için , şafak 435 2. acemi birlik bilecik söğüt zırhlı birlik eğitim tugayı kasımın ilk haftası usta birliğimi yazarım

caracal 1 tanedir . Tezkere alınca silindir , piston , gömlek atacağım

Eray askerliği yemişin bitirmişin be kardeşim :) Hadi hayırlısı olsun senin için :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 PM ----------

yok mu arkadaşlar bu konu hakkıda bilgisi olan bu kadar ucuz nasıl oluyo bu cihaz.sıfır fiyatı daha 3.417 iken bu fiyat nasıl olur?

Büyük bir ihtimal Motosikletin Bir taraflarında bir şey vardır çizikler,depoda göçük felan filan.Hal böyle olunca ellerinde kalır ve ucuza satmak zorunda kalırlar..
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
ellerinde kalan eski modeller olabilir yani 2007 model felan mesela :)

arkadaşlar biraz önce aradım binbirçeşit.com tundzday arkadaşın dediği gibi eski modeller varmış ellerinde ondan dolayı ucuza veriyolarmış 2 yıl önceki model dedi görevli beyefendi bilginiz olsun.


bu arada caracal topiği niye bu kadar sakinledi ya herkes sattı mı motorlarını :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

arkadaşlar caracal 200 ün 2007 2008 2009 modelleri arasındaki farklar nelerdir ben biraz araştırdım ama bulamadım bişey var mı bu konu hakkında bilgisi olan ?
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
valla benim de pek bilgim yok. ama sanırım farkı da yok. zaten ne fark olacak ya. sanki abs mi takacaklar :)
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
acaba motorun modifiyesi kolay mıdır... yani ben caracal ın direksiyonunu beğenmiyorum... honda shadow un ki gibi geniş değil... aynı şekilde motor koruma demiri de çok kaba... bir çok cruiser modelinde o koruma demiri daha kibar... bunlar üzerinde rahatlıkla oynama yapabilir miyim aldıktan sonra ? yada yaptıranınız var mı bu tip değişiklikler...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
direksiyon la koruma demiri değiştirmek çok zor bişey değil. yeterki malzeme bul. paradan söz et:)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar....
sizin caracal larında ön farın arkasından kablolar görülüyormu. ben de ortada kalmış gibi duruyor normal dedi servis..
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
işte , malzeme kolay bulunur mu... para nasıl olsa bulunur :)

para oldu mu herşey kolay. git sanaiye bi tornacıya. istediğin direksiyonu yaptır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:13 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:12 AM ----------

merhaba arkadaşlar....
sizin caracal larında ön farın arkasından kablolar görülüyormu. ben de ortada kalmış gibi duruyor normal dedi servis..

evet bende de görünüyo
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
bugün koruma demirleri sökülmüş kırmızı bir caracal gördüm çarşıda... çok güzel motor gerçekten özellkle arka kısmı şahane... sadece direksiyonu ve far kısmı klasik cruiser - chopper tarzı motorlara göre çirkin duruyor... onu da modifiye ile halledersek beni 5-6 sene idare edecek bir motor olur... zaten ben bej rengini beğeniyorum... o renk bir honda shadow görmüştüm çok hoşuma gitmişti, aynı rengi kanuni de yapmış ...

ah bir de yürür halde görsem motoru sesini filan dinlesem... bir türlü rastlayamadım, sahibini de bekledim baya, çalıştırsında göreyim diye,gelmedi adam :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
40
Bu tigerlarda depoya doğru uzanan koruma demirleri var onlar caracala uyarmı ki..?:silent:
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
37
caracal 200 başlığı ölmüş arkadaşlar ya
eski caracalcılardan kimse yok artık ben de alcam yakında ama başlı ölü artık napsak ki :pale:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hehe :)
topıc ölmüş diye alma sakın :)

bellımı olur belkı sende aldıktan sonra dolaşmaktan yazacak vakit bulamaya bılırsın :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst