benim için cruiser motosikletlerde bazı görüntü kriterleri vardır. bunların da en başında ön çamurluk gelir. caracal'da ki çamurluklar bilhassa önçamurluklar phantom'dan daha gösterişli duruyor. ama benzin deposu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. ha bu arada keşke caracal'da da mavi-mor skalasında bir renk olsa.