Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bende cbf den vazgeçtim yaa caracalla dvm

şu motoru yapsalarmış v motor . Tam modifiyelik olacakmış
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
EFE OKTAY kardeşim üzüldüm büyük geçmiş olsun bundan sonra umarım böyle bir şey yaşamazsın:pale:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
benim sorduğumda depo en son 160'liraydı bu fiyatları nereden aldınız ?

bu fiyatlar kuralkan.net'te var dostum. bana da pahali geldi. yani dragstar olsa bundan azicik daha pahali olur herhalde.. anlamiyorum.

sigorta yada çarptığın kişi karşılamıyo mu ya?

karsilamiyor. emniyet seridinden gidip adama vurdugum icin %100 ben hataliyim. ani fren yapmis olmasi bir sey degistirmiyor. bir de arkadaslar, o anda inanin bunlari hic dusunmuyorsunuz. olayin soku ile dusunebildiginiz tek sey hala yasiyor oldugunuz..

depo bırak ezik kalsın
sag egsoz patlak degılse bırak vıtes ve basamagı da yamultarak düzelt imklanı varsa eger motor ınıp bınecekse 200 de işçilik en az

dostum o zaman motorun bir ozelligi kalmiyor. caracal zaten oyle cok performansli, cok guclu bir alet degil. benim tek hosuma giden seyi goruntusuydu. ezik bir depo, vuruk egzoz ile o motora elimi surmek istemem. hatta gorunce aglarim herhalde. o yuzden yaptiracam her yerini. ne yapayim allah canimi bagisladi, para bugun gider yarin gelir. artik boyle avutuyorum kendimi.

EFE OKTAY kardeşim üzüldüm büyük geçmiş olsun bundan sonra umarım böyle bir şey yaşamazsın:pale:

kardesim tesekkur ederim. eksik olmayin. :rendeer:

bende cbf den vazgeçtim yaa caracalla dvm

şu motoru yapsalarmış v motor . Tam modifiyelik olacakmış

cbf'den tatmin olacagini dusunmuyorum. gorunus itibariyle caracal'in yanina yanasamaz. performans desen belki kafa kafaya gelirler. sen bilirsin ama caracal'da giderken butun gozler uzerindeyken cbf'de bu duyguyu yasacagini sanmiyorum. alirsan siyah al bari.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bu emniyet şeridi durumuda çok büyük bi sorun, en sağ şeritten giderken bile arkama bi kamyon yada araç yaklaşıp selektör atıyo, arkadaşım zati en sağdan gidiyorum. trafikte birçok kişinin kafasına kazınmış bu, motosiklet emniyet şeridinde olur. işin kötü tarafı ben bunla çok karşılaştım, arkadan selektör atan korna çalan tamam bilinçsizler ama, emniyet şeridinden ilerleyen motosiklet sürücüsüde az değil, onlara motorcularda böyle düşündürtüyor birazda. efeoktay, artık emniyet şeridini kullanmazsın, başına gelen çok kötü bi olay hem maddi hem manevi, trafikteki araçların bizi emniyet şeridinden gitmeye zorladığıda kesin. ama ben asla emniyet şeridinde seyretmem, genelde orta şeritte seyrederim. sadece ağır bi araç sollayacağı zaman seridin en sağına yanaşmak kafidir.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
bu fiyatlar kuralkan.net'te var dostum. bana da pahali geldi. yani dragstar olsa bundan azicik daha pahali olur herhalde.. anlamiyorum.



karsilamiyor. emniyet seridinden gidip adama vurdugum icin %100 ben hataliyim. ani fren yapmis olmasi bir sey degistirmiyor. bir de arkadaslar, o anda inanin bunlari hic dusunmuyorsunuz. olayin soku ile dusunebildiginiz tek sey hala yasiyor oldugunuz..



dostum o zaman motorun bir ozelligi kalmiyor. caracal zaten oyle cok performansli, cok guclu bir alet degil. benim tek hosuma giden seyi goruntusuydu. ezik bir depo, vuruk egzoz ile o motora elimi surmek istemem. hatta gorunce aglarim herhalde. o yuzden yaptiracam her yerini. ne yapayim allah canimi bagisladi, para bugun gider yarin gelir. artik boyle avutuyorum kendimi.



kardesim tesekkur ederim. eksik olmayin. :rendeer:



cbf'den tatmin olacagini dusunmuyorum. gorunus itibariyle caracal'in yanina yanasamaz. performans desen belki kafa kafaya gelirler. sen bilirsin ama caracal'da giderken butun gozler uzerindeyken cbf'de bu duyguyu yasacagini sanmiyorum. alirsan siyah al bari.

bnm depoda bir kavganın eseri bir göçük var o kadar . bnmde sağ egsoz çizik iplemiyorum .


evet bugun 35 kmh ile giderken bütün herkes aaa eskişehirde harley davidson varmıymış diyor
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
bnm depoda bir kavganın eseri bir göçük var o kadar . bnmde sağ egsoz çizik iplemiyorum .


evet bugun 35 kmh ile giderken bütün herkes aaa eskişehirde harley davidson varmıymış diyor

ya biraz da benim takintim iste..

kazadan onceki haftasonu yesilkoy gezim:

15q42vo.jpg


efgi1i.jpg


20qav4h.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Efeoktay gerçekten geçmiş olsun, yüksek bir hızda yaşanmış kaza verilmiş sadakan varmış...

Chopper-Cruiser meraklısı arkadaşıma :
Açıklama zaten yapılmış Chopper ve Cruiser arasındaki farklar bende şuna deyineyim, Chopper kelimesi helikopterden gelmektedir, motorun çıkarttığı ses'den motor, chop chop ses çıkartmakta aynı helikopter gibi isim buradan geliyo.
Arkadaşımızın dediği gibi özel üretim motorlar chopper seri üretim motorlar cruiser, Cruiser motorun orasını burasını değiştirirsen Chopper olmaz ne olur?
Costum Cruiser olur, bu tarz makinalara ornek Mecidiyeköyde yer alan Costum TT Chopper var, adamların sıfırdan kendi yapımı motorlarıda var veya costum motorlarıda var google dan arattrırsan TT costum chopper diye kolaylıkla ulaşırsın.

Ben herzaman cruiser üzerindeki deri ceketli abileri gördüğümde özenmişimdir, çok cool gelmiştir, fakat bu yeterli değil cruiser sevdası için birde özgür bir ruhun olmalı, kendini ub makinaya yakıştırman, makinayıda kendine yakıştırman önemli...

Piyasa çeşit çeşit cruiser motor var fakat hepsi sana cazip gelmeyebilir, seninle bir olan mutlaka bir model vardır. Ben beni yansıtan motor olarak buldum caracal'ı. Arkadaşlarımında söylediği gibi V motor olsaydı omrum boyunca değiştirmezdim sanırım.

Şimdiki planım uygun fiyatlı Suzuki VL250 bulup onu airbrush'lamak. Onunla hayatımı paylaşmak :D
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
huysuz, güzel açıklama, bende v sinde, silindir sayısında değilimde,sıvı soğutmasındayım. su soğutmalı olsa bu motoru hiç değiştirmezdim.

bu arada gezim bitti, 505km toplam. fotoların büyük bölümü yanımda değil, makine yanımda kablosu yok. kablo gelince hepsini paylaşıcam.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
............................
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bu arada motorun yakıt tüketimi kesin olarak hesapladım 3 defa, kesin sonuç 100km'de 2.72lt
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
şehir dışı,uzun yolda, ölçümün hiçbi noktasında 6000devir ve 90km hızı geçmeden
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
efeoktay, tabi bilirsin yolun inişine çıkışına göre. rampada atıyosan normal ama düz yolda ben 5000 - 5500 devirde atıyorum ki bu motorun en yüksek torkunu verdiği devir. 7000 çok. ama 7000i hiç görme demek değil bu. düşük viteslerde zati gerek yok 7000i buldurmaya. yoktan yakıt harcar ve segmanlara zarar verebilir. arada bir devrilendirmekte de fayda var
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
efeoktay, tabi bilirsin yolun inişine çıkışına göre. rampada atıyosan normal ama düz yolda ben 5000 - 5500 devirde atıyorum ki bu motorun en yüksek torkunu verdiği devir. 7000 çok. ama 7000i hiç görme demek değil bu. düşük viteslerde zati gerek yok 7000i buldurmaya. yoktan yakıt harcar ve segmanlara zarar verebilir. arada bir devrilendirmekte de fayda var

tamamdir dostum sagol.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar , motorlarınızı sağır bırakmayın arada bir yapıştırın ben yeri geliyor 11 bin devir çeviriyorum . dün karbüratör ayarı yaptırdım motor harika gidiyor şuan 10 ytl ödedim .Uzun yolda 80 i geçmeyim 5 ytl ile 75 km - 90 da sabit gidiyim 70 -72 km yol gidiyor . uzun yolda 90 - 100 git tam 3 lt yakıyor .
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yaa bizim biğtler 100 cc biz 2,73 yakıyoz. bahsettiğiniz değerler hep 5 vites yani sehir dısı olsa gerek. tebrikler walla.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
jr. evet ""benim"" belirttiğim değer şehir dışı. bunun sebebide, 100lük motor elinden geleni yapar yani ürettiği tüm beygiri kullandığı için, bizim motorlarda yer yer ürettiğinin tamamını kullandığı için değerler yaklaşık, ayrıca bizim motorlar 193cc:cherry: mesela shadow750 nin 4 -5 lt yaktğını duydum ki doğru oranlı olsa 8 10 lt yakması lazım, shadow ürettiği gücün çok azını kullandığı için ona göre yakıyo.

mterayes, segman ve motor sağlığı için seyrekçe motoru devirlendirmeli ama bu motorda 11000 gördürürsen, krankla dolaşırken görebiliriz sizi, ben en fazla 8000 yapıyorum. çok nadiren
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Herşeyden önce Efe Oktay arkadaşım, büyük geçmiş olsun. Şimdi haberdar oldum, uzun zamandır bu topiğe girmiyordum. Allah tekrarından sakınsın!
---

Chopper-Cruiser meraklısı arkadaşıma :
Açıklama zaten yapılmış Chopper ve Cruiser arasındaki farklar bende şuna deyineyim, Chopper kelimesi helikopterden gelmektedir, motorun çıkarttığı ses'den motor, chop chop ses çıkartmakta aynı helikopter gibi isim buradan geliyo.

Burada yanlışınız var.

Evet, Kore savaşı sonrası ingilizceye Chopper kelimesi helikopter demenin farklı bir yolu olarak girmiştir ancak Kore savaşı 1950 yılında başlamıştır. Bunun çok öncesinde 1903 yılında ilk Chopper olarak nitelenebilecek motosikleti William S. Harley ve Arthur Davidson adında iki arkadaş yapmıştır. Aynı zamanda isimlerinden de anlaşılacağı üzere Harley Davidson'nın kurucularıdırlar.

Buradaki Chopper kesip biçmekten gelir. (aynı kelime ingilizcede kasap anlamına da gelir) Kişinin kendi zevkine göre kesip biçerek şekil verdiği ve yarattığı motosikletlere Chopper denir. Tüm chopper'lar dünyada tektir, sahiplerine özeldir. Eğer siz stok bir cruiser'ı alıp üstünde oynama yaparsanız onun adıda Custom Cruiser olur. Ama asla chopper değildir. TT Custom Choppers'ın da genel olarak yaptığı budur. Cruiser motorları modifiye ederek custom cruiser yaratırlar. TT, chopper üretiyormu tam olarak bilemiyorum.

Selamlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst