Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
ferotr;

dostum haklısındır belkide. Ama bir motorun gidişinden, çekişinden, sesinden km'sinde oynama olup olmadığını az çok anlarsın. Biraz tecrüben varsa zor birşey değil bu. Kaldıki o az km'li makinelerin arasında eş - dost; bir şekilde tanıdıklarımızı referans gösterebilen makinelerde var. Dilerimki hepiniz size en çok yarar sağlayacak fiyattan satarsınız motorlarınızı; ben sadece gördüğümü söyledim.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
novarix kardeş senlik birşey yok sen rahat ol :cat: ben caracal'ı sattığım fiyatı söylemek istemedim çünkü diğer satan arkadaşları etkilemiş olurum diye düşündüm..en doğrusuda bu ... selamlar
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
@mterayes26

eğer ruhsatı vereceksen, buzda değil, okyanusta bile sürerim o makineyi!! :queen: sonra yan çizmek yok!? :p

@MaRaNtZz

forumdaşım; ben piyasanın temsilcisiyim sadece.. gerçekten şöyle bir bakın, gidip gördüğüm kusursuz 2000-3000'km'lerde makineler 2250 liraya satılmıyor, aylardır hemde.. Krizin etkisimidir, yoksa piyasanın ÇİN'e doymasımıdır bilinmez.. Muhtemelen birçok etken var ama durum bu ne yazıkki!



vucudunda olusacak kırık . ellerınde kı çatlak . göğsünde ki ağrı , dizlerin ki eklem uyuşmalarından mesul değilim

arkadaşlar şu anda caracal'ın sıfırı 4000'ytl'dir.. tabiki öldüm fiyatınada verilmez ikinci elleri piyasası belii'dir zaten temiz bir caracal 2300'ile2800 arası gidiyor..o az km' yapmış olanların çoğuda 10000'km yi devirmiş makinalardır kanmayım hemen 2000'km 2500'km'de diye ... benim caracalım orj 2800'km'deydi.. sadece depoda 2 taraftan çizikler vardı o'da diz korumalığı yüzünden oldu sağolsun..siz siz olun korumalık takmayın :)

ferhat abime katılıyorum . satılık caracalların cogu 10 bın km de . buyutmek amaclı satılıyor .
dusuk km lılere pek aldanmayın sorun cıkardıgı ıcın satılıyor olabılır
dizlik takın boya çixen yerlere deri yapıstırın sorun kalmasın

www.eskisehirenduro.com beklıyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
su an icin ortalama fiyat 2000 evet. bunu kabullenmek lazim. ben para biriktirdigim daha buyuk hacimli motoru alirken caracal'imdan gelecek olan 2000 lirayi haric tutuyorum. cunku "satilmiyor" arkadaslar. yok.. alan yok. o yuzden "bunu satip ustune koyarim" hayallerini bosuna kurmayin. para biriktirin.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
su an icin ortalama fiyat 2000 evet. bunu kabullenmek lazim. ben para biriktirdigim daha buyuk hacimli motoru alirken caracal'imdan gelecek olan 2000 lirayi haric tutuyorum. cunku "satilmiyor" arkadaslar. yok.. alan yok. o yuzden "bunu satip ustune koyarim" hayallerini bosuna kurmayin. para biriktirin.

:cat: Katılıyorum...

Benim Ki Mart Gibi Gidiyor

Dostum Askerlik nedeni ile satıyorsun yanlış hatırlamıyorsam.:salut:Ben satmıyorum vaz geçtim askerden sonra devam..:queen::queen: Umarım senide buralarda görürüz...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motorun ciğerinde bir sorun vardır . bir şey olmuştur . düşmüştür . yada illlahlah demıstır . gibi

dün esk de bir caracal gördüm . abi butun kablolar dısarda insan bir toparlar onları . valla ben toplayacaktım neredeyse

bi caracal aldık memlekette mıllet caracalcı oldu
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
:queen::queen::queen: Evet komik geliyor ama adam gözümün önünde 1500Km'lik motoru 1800 TL ye sattı.Ağzım açık kaldı inanın...:silent:

500 liraya uretildigi iddia edilen bir motordan fazla bir satis hasilati beklemek yanlis olur. para biriktirip de 1.500 lira acigim kalir ise, ve sabrim tukenirse, hic dusunmem, 1.500 liraya satarim caracal'i. Novarix bir numarali musteri adayim bu durumda :)

bu arada dun spor salonunda mondial'den intruder'a, shadow'dan ninja'ya kadar bircok cruiser ve racing modelini alip satmis bir cocukla tanistim. hepimiz ayni hatayi yaptik diyor. cruiser alacaksan intruder al deyip durdu. iyi hos diyor da, dolu dolu 1 yil yemeyip icmeyip para biriktirmem lazim onun icin... nerde bende o sabir..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
500 liraya uretildigi iddia edilen bir motordan fazla bir satis hasilati beklemek yanlis olur. para biriktirip de 1.500 lira acigim kalir ise, ve sabrim tukenirse, hic dusunmem, 1.500 liraya satarim caracal'i. Novarix bir numarali musteri adayim bu durumda :)

bu arada dun spor salonunda mondial'den intruder'a, shadow'dan ninja'ya kadar bircok cruiser ve racing modelini alip satmis bir cocukla tanistim. hepimiz ayni hatayi yaptik diyor. cruiser alacaksan intruder al deyip durdu. iyi hos diyor da, dolu dolu 1 yil yemeyip icmeyip para biriktirmem lazim onun icin... nerde bende o sabir..

Intruder'a vereceğin parayla, hatta daha bile ucuza full donanımlı bi HD Sportster 833 alabilirsin. Çok daha makul bence. :queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
500 liraya uretildigi iddia edilen bir motordan fazla bir satis hasilati beklemek yanlis olur. para biriktirip de 1.500 lira acigim kalir ise, ve sabrim tukenirse, hic dusunmem, 1.500 liraya satarim caracal'i. Novarix bir numarali musteri adayim bu durumda :)

bu arada dun spor salonunda mondial'den intruder'a, shadow'dan ninja'ya kadar bircok cruiser ve racing modelini alip satmis bir cocukla tanistim. hepimiz ayni hatayi yaptik diyor. cruiser alacaksan intruder al deyip durdu. iyi hos diyor da, dolu dolu 1 yil yemeyip icmeyip para biriktirmem lazim onun icin... nerde bende o sabir..

sadece iddia o 500 ytl ye motorunu yapamazsın . mobiletmi topluyorsun :) kim demişse yalan
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
Intruder'a vereceğin parayla, hatta daha bile ucuza full donanımlı bi HD Sportster 833 alabilirsin. Çok daha makul bence. :queen:

KARDEŞŞŞ önce sen kendine bir motor al ondan sonra 1500 e mi satacaksın yoksa bedavayamı vereceksin sonra burda konus ben tok satıcıyım arkadas 3000 isteyen gelir alır böyle yaparak PİYASAYI yani caracal piyasasını düsürdügünüzün FARKINDA DEĞİLsiniz...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
KARDEŞŞŞ önce sen kendine bir motor al ondan sonra 1500 e mi satacaksın yoksa bedavayamı vereceksin sonra burda konus ben tok satıcıyım arkadas 3000 isteyen gelir alır böyle yaparak PİYASAYI yani caracal piyasasını düsürdügünüzün FARKINDA DEĞİLsiniz...

alıntıladığın yerle ne alakası var bunun anlamasamda yinede cevap veriim..

Herşeyden önce, KARDEŞ kelimesi nedir, amaç nedir bilemiyorum ama sempatikliğinize, samimiyetinize veriyorum.. :wiinkk:

Muhtemelen Caracal ilk motorunuz. 3-4 motor alıp satmış biri olarak; normal şartlar altında da bu makinenin 2. elde ortalama ederinin 2200 civarı olduğunu söyleyebilirim. Bunu az çok bu piyasada olan herkes aynı şekilde söyler. Sonuçta Çin'e doymuş bir piyasada, pekte iyi izlenim yaratmayan bir markanın Çin malı motorundan bahsediyoruz! Üstüne üstlük içerisinde bulunduğumuz süreç pekte normal değil, hak verirsinizki.. Ekonomik bir kriz ortamı var ve insanlar genelde para harcamaktan çekiniyor! Hele hele bir zevk aracı satın almak; pekçokları için rafa kaldırılmış bir plan şu zamanlarda..
Böyle bir atmosferde çıkıp makineye 2000 lira isteseniz bile satılmama ihtimali yüksektir ki zaten internetteki ilanlara şöyle bir bakın; 2000 liraya cillop gibi makineler aylardır satılmıyor.

Siz tok satıcısınız, ne güzel.. 3000 değil, 3500 bile isteyebilirsiniz... Sonuçta mal sizin malınız! Ama bu parayı veren çıkarmı, orasıda açıkça görülüyor zaten.

Amacım piyasanızı düşürmek falan değil.. Gerçeği söylüyorum. Zaten biraz dikkatli takip eden adam piyasanın halini rahatça görüyor ve görünen köy klavuz istemiyor!

Saygılarımla...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
:cat: Katılıyorum...



Dostum Askerlik nedeni ile satıyorsun yanlış hatırlamıyorsam.:salut:Ben satmıyorum vaz geçtim askerden sonra devam..:queen::queen: Umarım senide buralarda görürüz...:rendeer:


askerlk kasıma kaldı kolay kolay satmam
nasipse canerle istanbula geleceğiz caracalcılarla buluşmaya

alıntıladığın yerle ne alakası var bunun anlamasamda yinede cevap veriim..

Herşeyden önce, KARDEŞ kelimesi nedir, amaç nedir bilemiyorum ama sempatikliğinize, samimiyetinize veriyorum.. :wiinkk:

Muhtemelen Caracal ilk motorunuz. 3-4 motor alıp satmış biri olarak; normal şartlar altında da bu makinenin 2. elde ortalama ederinin 2200 civarı olduğunu söyleyebilirim. Bunu az çok bu piyasada olan herkes aynı şekilde söyler. Sonuçta Çin'e doymuş bir piyasada, pekte iyi izlenim yaratmayan bir markanın Çin malı motorundan bahsediyoruz! Üstüne üstlük içerisinde bulunduğumuz süreç pekte normal değil, hak verirsinizki.. Ekonomik bir kriz ortamı var ve insanlar genelde para harcamaktan çekiniyor! Hele hele bir zevk aracı satın almak; pekçokları için rafa kaldırılmış bir plan şu zamanlarda..
Böyle bir atmosferde çıkıp makineye 2000 lira isteseniz bile satılmama ihtimali yüksektir ki zaten internetteki ilanlara şöyle bir bakın; 2000 liraya cillop gibi makineler aylardır satılmıyor.

Siz tok satıcısınız, ne güzel.. 3000 değil, 3500 bile isteyebilirsiniz... Sonuçta mal sizin malınız! Ama bu parayı veren çıkarmı, orasıda açıkça görülüyor zaten.

Amacım piyasanızı düşürmek falan değil.. Gerçeği söylüyorum. Zaten biraz dikkatli takip eden adam piyasanın halini rahatça görüyor ve görünen köy klavuz istemiyor!

Saygılarımla...

adam sana varoş ağzı ile birader dememiş kardeş demiş bunu neden yanlış anlıyorsun , anlamadım

2007 model 5500 km de ki motor 2850 ye gitti 2000 ytl yazık günah piyasa bozar . temız motora 3000 vermeyen 1025 ytl daha verıp sıfırını alsın
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
adam sana varoş ağzı ile birader dememiş kardeş demiş bunu neden yanlış anlıyorsun , anlamadım

Yanlış anladığım birşey yok! Sadece anlamadım ne amaçla KARDEŞİM dediğini, bende samimiyetine-sempatikliğine verdim!

Refleksiv tepkinizi anlıyorum, bende aynı durumları yaşadım! Ama gerçeği değiştirmiyor bu!

Madem satılıyor diyorsunuz; yukarıda da en az 3 kere söylediğim gibi; "ISTEYEN SATABİLİYORSA SATSIN 3000'e, 5000'e.."
sonra çıksın ve "işte ben xxxx kilometredeki Caracal'ımı 3000 liraya sattım" desin.. :)

2500 liralık ilanlı 4-5 aydır duran satılmayan onlarca motor var piyasada.. Onlar yeteneksiz herhalde.. :)
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
161
arkadasım dostum sen nasıl algılıyorsan algıla ama daha bir motorun bile yok önce kendine bir makina al benim ilk motorum degil bir cok makina kullandım bir cok makinanın sahibi oldum fakat 1500 e alırım yok soyle yaparım piyasada 3000 ytl ye de cillop gibi makinalar var krizden bahsetmiyorum neden bu makinayı kotuluyor ki herkes 500 tl ye üretiliyor falan deniyor benim kızdıgım nokta eray arkadasımın da dedigi gibi piyasanın düsürülmesi 4 ytl sıfırı olan bir makinanın ve 2007-8 model olan bir makinanın 1500 2000 ytl ye satılmayı düsünülmesi komik bir rakam tamam yamaha honda kadar kalite bir makina degil ama taş gibi saglam bir makina kanuni yıllardır kendini kanıtlamıs bir firmadır ama bana göre sizinle tartısmak gibi bir amacım yok zaten olmayan bir motorunuzun olmayan birseyini tartısmakta cok anlamsız
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
.....daha bir motorun bile yok önce kendine bir makina al..... zaten olmayan bir motorunuzun olmayan birseyini tartısmakta cok anlamsız

seviyeni belli etmişsin bu cümlelerle..

anlamamakta dirensende birkez daha söylüyorum! Benim derdim piyasanızı düşürmek değil. gerçeği söylüyorum sadece gerçeği!!. işine gelmemesi normal ama GERÇEK bu, değişmiyor! Cillop gibi 2007 makineler 2200 liraya bile satılmıyor, satılmıyor, satılmıyor!! Sebebi hem kriz, hem piyasanın çin'e doyması!! Bu sadece Caracal'a has bir durum değil!!

Kendini avut dur Kanuni şöyle Kanuni böyle diye! İşin içinde olanlar neyin ne olduğunu gayet iyi biliyor! Bu yüzden kasmaya gerek yok!
 
Katılım
6 Haz 2008
Mesajlar
94
Arkadaşlar uzatmaya gerek yok.
Arkadaşın dediği gibi tok satıcı, bekler kriz biter, temiz bakar v.s. 3000'e satar.
Diğerinin ihtiyazı vardır 2000'e satar.
Piyasa 2000-3000 arası olsada 1500'e satanda olacaktır, 1500e koyup haşatlığından satamayanda.3000'e satanda olacaktır. Satamayanda.
Bunun için konuyu uzatmak anlamsız bence. Bir malın değerini satıcı belirler piyasası ne olursa olsun.
Mesela benim malım değerlidir bu sebepten 2000'e satmam, eşim meraklı ona vericem kullansın haşat etsin, hurdaya çıkartsın benim için daha değerli olur.
Yok bir meraklı arkadaşım gelir verder 1500e veririm.
Yabancıya satacaksam 2500 fiyat çekerim.

Bu arada Eskişehirlileride İstanbula kesin beklerim ;)
Arkadaşlar Şubatta gelin dicem hem fuarıda gezersiniz ama bu havada donmayın sakın.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst