Kanuni Breton 125 mİ yoksa modial 125 UAG mi??

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
arkadaşlar benim motorum kanuni 125 ancak arkadaşda bir motor almak istiyor ben breton daha güzel diyorum sizce hangisi iyi

özellikleri birbirleriyle aynı ama kanuni motru daha güçlüymüş diyorlar cvb larınızı bekliyorum.....
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
arkadaşım öncelikle aramıza hoşgeldin.. Bu motorun 2sinin de fren sistemi iyi değil... Ama illaki alacam diyorsan breton al... hızı gayet tatmin edici. Ama dediğim gibi ben kullandım. Fren sistemi diye birşey yk bu motorda...
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Tabiki Kanuni Breton.Hatta Bretonu Geç.Kanuni BS125 alsın alacaksa.
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
arkadaşım öncelikle aramıza hoşgeldin.. Bu motorun 2sinin de fren sistemi iyi değil... Ama illaki alacam diyorsan breton al... hızı gayet tatmin edici. Ama dediğim gibi ben kullandım. Fren sistemi diye birşey yk bu motorda...


kARDEŞİM öncelikle teşekkür ederim

birde 3 .tane sorum olcak
PEKİ bu motorların fren sistemi kötü derken balata şeklinte olduğu için mi?
birde breton la en fazla kaç km hız yapabiliyoruz ??
birde bu motorlar uzun yola dayanır mı _?
 
Son düzenleme:

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
arkadaşlar cvb verecek olan yok mu ?
 
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
24
kardeş ben kanuni mondial kuba ramzey ve yukinin bu tiplerine baktım

kendimce izlenimlerim şöyle

kanuni şuanda mondialle aynı fiyatta kanuni daha eski bi marka ama mondialinde parçası ucuz ama ikisindede disk ve çelik jant yok

mondialin yeni üreteceği 100lük modelide henüz gelmemiş ama oda mil jant ve disksiz birde 4 vites

kubada ise önce üretilenlerde 100lüğe 5 vites koymuşlarmış ama ŞUAN 4 vitesi üretiliyor yoksa beni kübaya çeken 5 vites olması ve son vitesden sonra boş olmasıydı oda 5 vites 100 lükler üretimden kalkmış birde ön ve yan koruma demirleri üzerindeydi çelik jant olmasıydı bi eksiği disk frendi oda takılırdı artı parçası ucuz olduğunu türkiye üretim olduğunu iddaa ediyordu, zaten hepsi çin

ramzey ise 100 lüğüne hem çelik jant hemde disk fren koyarak şuanda bayağı ilgi çekti

yuki zaten kendi halinde

ama ben o parayı verirsem kendimce beğendiğim tip kt tipli yani 125 150cc arası ufak chooper ikinci elini o fiyata (1500ytl civarı) alıyım dedim sıfır fiyatları ise
mondial 125 kt 2.390ytl (125cc) alanların hepsinin titreşim den başka şikayeti yok

kanuni 150 seyhan 2.600ytl (150 cc ve kanuni epey eskiye dayanan bi marka aralarında)

arora 150 2.350ytl (150cc, depo üstü dijital benzin göstergesi, akü göstergesi, 160 kadran, farklı bi jant şekli ve arka basamak)

ama dahada kıyarsan parana 2.000ytl'ye ikinci el temiz bi ybr al hepsini eskitir titreşimin t si yok ve çin malı değil
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
3
ikisinide alma

ikisinide alma çok fazla titreme var. motordaki vidalar tek tek düşer. bence yamaha veya honda ikiside kaliteli motor
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
arkadasım sana tavsiyem breton 125 cc bn de bugun aldım 1 tane 2,el super motor gidisi hızı titreme yok deil titreme her motorda oldugu gibi bundada var.. ama devir yukselmesine gore cıkartıyor .. guzel bir egzos sesi var.. motor sesi on numara.. ne uag nede diger andirir kustık markalar bu kategorıde en iyisi breton 125 SS...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 AM ----------

bakamaya gittigim gun motoru aldım caddeye cıktım 110 km bastım.. sonra kırmızı yandı ve gazı bırakmak zorunda kaldım... ama kullananlardan duydugum kadarıyla 130 140 km basanıda varmış..
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
6
arkadaşlar cvb verecek olan yok mu ?

breton 120-130 arası ama binmediğim için mondiali bilmiyorum:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:30 PM ----------

uzun yoldada iyi gideceğine eminim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 PM ----------

mondial 125aug uzun yolda daha iyi gidiyormuş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:32 PM ----------

uzn yolda kanuni breton mondialuag kadar iyi gider bence
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bnde breton var 135 gördüm motor kesiciye girdi 30 -40 saniye sonra sübab kesti.emsallerimin hepsini geçiyorum
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
2
arkadaslar selam herkeze ben yeni katıldım sizden bi ricam var kanuni breton motorum var altmotor ihtiyacım var



acil alt motor 2el yada sıfır lütven arkadslar yardımcı olun cevaplarınızı beklı yorum
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
198
ben daha önce honda cgl 125 kullanıyordum. yani bu motorların orijinali. bjunlar cgl125 takliti. neyse 2000 modeldi. ön arka kampana. fren performansı çok iyiydi yalnız rampalardan inişten çok frenlemede ısınıp tutması zayıflıyordu. hoş 200gynin kampanası daha çabuk ısınıyor. muhtemel tüm çin mallarında çok kötüdür. neyse ben bu motoru 16000 kullandım 2006 yılına kadar. yağ ve arka lastiği dışında motoru hiç açılmadı ve servise gitmedi. taş gibi motor. 1500ü sattığıma ne pişmanım bilemezsiniz. sattığım kişi 35000leri devirmiş sadece conta değiştirmiş. kısacası bu motoru beğeniyorsanız gidin 10000-15000 de bir hoında cgl alın bu motordan daha uzun ve sorunsuz kullanırsınız.
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
6
lenn mondial sakın almayın sakın pişmaan olursunuzzz her turlu acıdan baqq breton al derim bende de breton var süper bir motorr

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:12 ----------

hızz veee saglamlıkk ıcın breton al baqq

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:13 ----------

hızdaa 140 rahatt devirirrr saglamlıktada iyi baqarsan motoroo süper motorr
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
3
öncelikle merhaba benim motorum kanuni 125 breton size şöyle bi sorum olacak motoru 3 gün önce aldım hız yaptıktan sonra elimi gazdan çekiyorum debraja basıp öyle bi gitsin bakalım diyorum devir saati debraja basınca birden düşüyor ve stop ediyor motor bunun sebebi nedir acaba şimdiden teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst