kanuni bobcat mi yoksa pgo gmax mi

Katılım
22 May 2006
Mesajlar
18
herkeze slm. arkadaslar yaklasik 1 ay sonra kanuni bobcat almayi dusunuyorum fakat kanuni bobcat in dezavantajlari nelerdir bu motoru kullanipta sorun yasayan varmi bana bi solerseniz cook sewinirim. birdiger sorum iste pgo markasi altinda bu ayni motor satiliyo tek farki pgo nun 250 cc ve bg gucunun yuksek olmasi sizce alirsam kanuniyi mi secmeliyim yoksa pgo yu mu ve bu ayni model ve iki marka arsinda kalite farki varmdir. son olarak bu kanuni bobcat den iyi performans alabilirmiyim. tsk
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
bence ikisinide alma sana 5000 ytlye honda ses dylan 150 öneririm. hiç sorun yaşamazsın. dylan 15 hp unutma honda hayat onda. servis bir motor için en önemli şeydir
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
18
çok haklısın ama honda ses dylan ın şekli hoşuma gitmiyo açıkçası. pgo gmax 250 nin bg gücü 18 civarında o yüzden düşünmüştüm ama herkez honda ses dylan diyince kafam karıştı açıkçası. ama yinede görüşlerinizi bekliyorum saygılarımla.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Arkadaşlar kanuni çinde üretilip burada montajı yapılıyor haberiniz olsun...
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
18
Birde şunu söylemek istiyorum ilk kullandığım motor pgo pmx 110 marka bi scooter dı ve çok menundum hiç sorun yaşamadım açıkcası parçası da kaliteliydi ama yedek parçası baya bi pahalıydı sonra sırf parça yüzünden pgo dan korkar hale geldim bi çin malı scooter aldım keşke almaz olaydım motor 1 ay sonra çalışmamaya başladı nerdeyse pişmanım açıkcası. tekrardan pgo yu düşünmem sırf parçasının çin malına göre daha kaliteli olması. şu anda çin mallarından çok korkuyorum o yüzden bu motorda açıkçası öylemidir diye kararsız kaldım.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
pgo taiwan'ın köklü ve sayılı motor üreticilerinden biridir. kanuninin de birkaç modeli taiwan'da üretriliyor olması lazım. muhtemelen bobcat'i de pgo'dan alıyorlardır.
 
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
4
pgo servisleri

arkadaşlar bende pgo pmx 110 scootur var fakat arka cantın göbeği bozuldu fakat hiçbiryerde bulamadım servislerini bilen varsa yazabilirmisiniz veya nerde bulurum.
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
7
ikiside aynı motor dostum..kanunin bobcat modeli ile pgo nun gmax modeli aynı..ikiside taiwan malı..zaten kanuni gümrükten alıyor gmaxı yazılarını değiştirip bobcat yapıyor...ben öok memnunum..yani taiwan malı olması beni rahatlatıyor..inanmayanlar olursa jantın kabartmalarına baksınlar..made in taiwan...:d
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
1
ikiside aynı motor dostum..kanunin bobcat modeli ile pgo nun gmax modeli aynı..ikiside taiwan malı..zaten kanuni gümrükten alıyor gmaxı yazılarını değiştirip bobcat yapıyor...ben öok memnunum..yani taiwan malı olması beni rahatlatıyor..inanmayanlar olursa jantın kabartmalarına baksınlar..made in taiwan...:d

ben bobcat kullanıcısıyım.Motor PGO malıdır. Gerçekten süper bi motor. düşünmeden alabilirsiniz. 130 km yi görüyor ve bi depoyla 210 km gidiyor.kesinlikle iyi bir motor.Kalitesi ve sağlamlığını anlamak için kullanman lazım.sıfır çok para ama ikinci el piyasası 3000 ytl. ben az kullanılmış aldım.şimdi ise fazla zarar etmeden sattım.Hysoung GT250R aldım.ama BOBCAT'in ayrı bi zevki var.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
arkadaşlar pgo markasının diğer modellerini satan bi yetkili satıcısı Türkiye de varmı acaba ?
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
3
pgo=bobcat

Kanuni nin getrirmiş olduğu bobcat pgo nun gmax ının aynısı servis ve yedek parça sorununu saymazsak ama bu sadece benim başima gelmiştir herhalde yedek parçada yaşadığım sorun motor ruhsat bilgileri ile kanuninin sisteminde bilgilerin birbirini tutmaması motor şase numaraları farklı inanmadılar resimini çekip gönderdim böyle birşey motor olarak mükemmel 140 ı gördüm uzun yolda sürüş mükemmel honda daylan hikaye disk fren bile yok.......
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Bobcatin cok kaliteli motor oldugunu duymustum fiyatida yuksek Botcat almani oneririm
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
87
Dylan Artık Üretimden Kalktı Bence Honda PS 150i Almanı öneririm
Bobcat çin malı değildir kaliteli ve sağlamdır. Fakat Honda Hayat Onda!:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
3
pgo = bobcat

alacaksan pgo al ilk elden bobcat 2. el pgo ürünü ama kanuni getirtmiş yedek parça pahalı ama olsun kaliteden vazgeçme honda daha çok model çıkarır bunun üstüne bobcat 2005 te çıktı hala var ya honda ........
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
73
ben 2005 de fethiyed bobcat i kiralayıp sürmüştüm.acayip memnun kalmıştım.iki kişi banamısın demeden gidiyor.yağ soğutmalı şişme felan yapmıyor.ben kullandığımda hava 50 derecelerdeydi.o sıcaklarda ora senin bura benim gezdik bi kaçsaat eğr durmadan kullanırsan ve o sıcakta biraz etkileniyor.belli bi noktadan sonra gaz yemiyor ki buda normal.iki kişisin ve 50 derece sıcaklık.motor ne yapsın.düzde iki kişi 110 nu rahat vuruyor.hafif meyil olursa 120yi rahat geçiyo.hele 80 le o kadar rahat gidiyoki hiç zorlanmadan.80 le saatlerce gidersin bişey olmaz.ben fethiyeden muğlaya gittim,o yolu bilen bilir rampaları virajları vallaha çok memnun kaldım.canavar gibi gidiyor.hele dizaynı bi içim su.yakıt için durduğumda soruyorlardı abi bu ne model ne kadar güzelmiş,kaç para bu abi diye.vallaha bana sorarsan kardeş o pgo dediğinin şeklini bilmiyorum ama bobcat i gönül rahatlığıyla al derim pişman olmazsın.o çin mallarına benzemez.sarısıda kırmızısıda çok güzel.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bobcat teneke bi motor haberiniz olsun kimse darılmasın hurda halini gördüm resmen çinli
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
1
SLM. BENDE BOBCAT 150 KULLANIYORUM VE HİÇ SORUN YAŞAMADIM ŞİMDİYE KADAR. kullanımı zevkli ve yakıt olarak gazlamadıın sürece çok ii. kesinlikle tavsiye ederim. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst