Kanuni 150 Seyhan mı? Yoksa Mondial KT mi?

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Bu iki motoru her yönü ile gerçekten kullanmış arkadaşların fikirlerini almak istiyorum.. Tabi her ikisinide kullanmış varsa daha iyi olur?:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
güzel kardeşim herkes bakmış gitmiş yorum yapmamış
kanuniyi bilmem ama mondial'i epey kullandım toplasan 50 lira masraf yapmadım lambalar patladı o kadar uzun yola gittim tık demedi taki silindiri değiştirip 150'lik yapana kadar sonra düzün tutturamadım

anlayacağın bakarsan dağ bakmazsan ustayla dost olursun
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
güzel kardeşim herkes bakmış gitmiş yorum yapmamış
kanuniyi bilmem ama mondial'i epey kullandım toplasan 50 lira masraf yapmadım lambalar patladı o kadar uzun yola gittim tık demedi taki silindiri değiştirip 150'lik yapana kadar sonra düzün tutturamadım

anlayacağın bakarsan dağ bakmazsan ustayla dost olursun


Mondial KT mi kullandın??:bounce:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
neredeyse her ikiside aynı motor sayılabılır,
senın orada hangisinin parcası ve servisliği daha fazla ise onu tercih etmeni tavsiye ederim...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum önce motosikletlere bak bence.Hepsi 3 aşağı 5 yukarı aynı motosiklet.Hangi motosiklet daha temizse onu al derim. . .
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
evet pek farkı yok ama kanuni 150 cc daha avantajlı
ben kanuni seyhan ı kullanıyorum güzel memnunum büyük bir arızası çıkmadı hiç.
yazın sıcağında durmadan 300 km yaptım 2 kişi köylere çıktım baya tık demedi motor..
motorumu seviyorum ama titreşim sorunu var ufak .
başlangıç için süper motor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
evet pek farkı yok ama kanuni 150 cc daha avantajlı
ben kanuni seyhan ı kullanıyorum güzel memnunum büyük bir arızası çıkmadı hiç.
yazın sıcağında durmadan 300 km yaptım 2 kişi köylere çıktım baya tık demedi motor..
motorumu seviyorum ama titreşim sorunu var ufak .
başlangıç için süper motor.

saolasın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst