- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 2,496
- Konu Yazar
- #1
Bu iki motoru her yönü ile gerçekten kullanmış arkadaşların fikirlerini almak istiyorum.. Tabi her ikisinide kullanmış varsa daha iyi olur?:cat:
güzel kardeşim herkes bakmış gitmiş yorum yapmamış
kanuniyi bilmem ama mondial'i epey kullandım toplasan 50 lira masraf yapmadım lambalar patladı o kadar uzun yola gittim tık demedi taki silindiri değiştirip 150'lik yapana kadar sonra düzün tutturamadım
anlayacağın bakarsan dağ bakmazsan ustayla dost olursun
neredeyse her ikiside aynı motor sayılabılır,
senın orada hangisinin parcası ve servisliği daha fazla ise onu tercih etmeni tavsiye ederim...
Dostum önce motosikletlere bak bence.Hepsi 3 aşağı 5 yukarı aynı motosiklet.Hangi motosiklet daha temizse onu al derim. . .
evet pek farkı yok ama kanuni 150 cc daha avantajlı
ben kanuni seyhan ı kullanıyorum güzel memnunum büyük bir arızası çıkmadı hiç.
yazın sıcağında durmadan 300 km yaptım 2 kişi köylere çıktım baya tık demedi motor..
motorumu seviyorum ama titreşim sorunu var ufak .
başlangıç için süper motor.