Ey güzel Allah'ım....
Sen, Kainatı sırf nur'u şerifi Resulullah Efendimiz (S.A.V) efendimizin dogdugu su mubarek gecenin rahmeti hurmetine, Kendine vekil kıldgın o tum zamanların en mukemmel en dogru ve en guzel rehberin hurmetine, Bizi senin yolunda insanlar olmamızı sağlamak için dunyevi zamanını bu ugurda harcamıs habibi zişan'ın hurmetine bizi affet bizi affet bizi affet...
Biz nefsi emmaremizin bir basına bir sonuna gidip gelen, aciz kendini bilmez, dunya hayatına vermiş ahiretini unutmus, dini sadece tapınmak icin anlamıs hayatına yansıtamamıs, sadece ramaza ayına veya seccadeye sıkıstırmıs, seninle arasına ibadeti ilah edinmiş halbuki ibadetin sana ulasma aracı oldugunu unutup tapınma ritueli dusunen bizler su mubarek gecede rahmetine merhametine senin sevkatine muhtacız sen kapından cevirme yarabbi....
Biz senin zatından ne isteyecegimizi bilemiyoruz, istedigimizin kendimiz icin hayırlı olup olmadıgınıda bilemiyoruz Sen bizim icin hayırlısı ve bize lazım olan ne ise sen bize onlar ihsan eyle yarabbim..
Amin. Amin.. Amin..
Velhamdulillahi Rabbül Alemin..
Sadakallahül Azim...