Kamyonet motosikletlilerin üzerine devrildi: Kuşadası

Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Birader Allah ölümün bile hayırlısı versin. Feci..
Dedem dua ederdi "3 gün yatak, 4. gün toprak" diye..
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Allah rahmet eylesin,
ne bileyim oralarda trafik bi acayip geliyor bana, özellikle söke-kuşadası arası çok deli bozuk sürücülere rastlıyorum. yol dersen rezalet, hafta sonu orada bir kasise girdim, direksiyon artık sola çekiyor o andan beri.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Şerefsizler metro turizim soforuyle aynı mantık motor olunca zort diye daliyolar büyük küçüğü ezer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Metro-motosiklet olayında motorcuyu yerin dibine sokanlar olmuştu. Muhtemelen bu kazadaki gibi ölmesi lazımdı. Sevenlerine sabır dilerim.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Metro-motosiklet olayında motorcuyu yerin dibine sokanlar olmuştu. Muhtemelen bu kazadaki gibi ölmesi lazımdı. Sevenlerine sabır dilerim.

yerin dibine sokanları dışarıda motosiklet üzerinde lütfen bir kere görün. motosikletinizden soğursunuz. şuan istanbulun göbeğindeyim bir tane kask takan bile yok, sürüşleri desen tam facia ! AEA'dan bahsetseniz onu bile tanımayan binlerce var bunlardan
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Arkadaşlar merhaba. Ben Kuşadası'nda yaşıyorum ve ölen bi abimiz burda tanıdığımız bi esnaf. Derici yada halıcıydı emin değilim.
Kaza aslında sandığınız gibi olmuyor. Scooterlı 3 kişi kirmizi isigin baya onunde bekliyor. Yaya gecidinin de onunde. Bilgisayara geçince fotoğraf atarım olay yerinden. Kamyon selçuk yönünden geliyor ve orda söylenene göre yoldaki çukurdan dengesi kayboluyor ve motorların üzerine devriliyor. Ya motorlardan biri öne hamle yapınca ani fren yaptı yada frensiz dengesi kayboldu. Olay yerinde herkes baska seyler söylüyordu ama ben fren izi göremedim. Motorcular olmalari gereken yerde olsalardı üzerine devrilmeyecekti araç. Araç sürücüsü kaçmış. Olayın kötü tarafıysa vinç kamyonu kaldırırken halatı kopup tekrar üzerlerine düştü. Tütüncüler kavşağında oldu olay.
 
Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
39
Merhaba, orada yol da eğimli hatırladığım kadarıyla, kamyon da o yöne devrilmiş.
Motorlar deniz tarafındaki yoldan mı ana yola çıkmayı bekliyor?
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Merhaba, orada yol da eğimli hatırladığım kadarıyla, kamyon da o yöne devrilmiş.
Motorlar deniz tarafındaki yoldan mı ana yola çıkmayı bekliyor?

Evet yolda eğim var biraz sıkintili bi yol. Kamyon selçuk yönünden geliyor. Motorlar alt taraftan deniz tarafından geliyor. Yani yuvarlaktan düz ćıkarsa tütüncülere girecek öyle düşün. (Tam düz değil ama öyle farz et anlaman icin dedim :) )
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
yerin dibine sokanları dışarıda motosiklet üzerinde lütfen bir kere görün. motosikletinizden soğursunuz. şuan istanbulun göbeğindeyim bir tane kask takan bile yok, sürüşleri desen tam facia ! AEA'dan bahsetseniz onu bile tanımayan binlerce var bunlardan
Millet istanbulda şort terlik biniyo maxi scooterlara, geçen sene gözümle gördüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst