- Katılım
- 16 Nis 2015
- Mesajlar
- 39
- Konu Yazar
- #1
Moderatör tarafında düzenlendi:
Metro-motosiklet olayında motorcuyu yerin dibine sokanlar olmuştu. Muhtemelen bu kazadaki gibi ölmesi lazımdı. Sevenlerine sabır dilerim.
Merhaba, orada yol da eğimli hatırladığım kadarıyla, kamyon da o yöne devrilmiş.
Motorlar deniz tarafındaki yoldan mı ana yola çıkmayı bekliyor?
Millet istanbulda şort terlik biniyo maxi scooterlara, geçen sene gözümle gördüm.yerin dibine sokanları dışarıda motosiklet üzerinde lütfen bir kere görün. motosikletinizden soğursunuz. şuan istanbulun göbeğindeyim bir tane kask takan bile yok, sürüşleri desen tam facia ! AEA'dan bahsetseniz onu bile tanımayan binlerce var bunlardan