Kamyon değil motosiklet!

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hayat herkese adil davranmıyor,kimisi ekmek parası kazanmak için canınıda-malınıda tehlikeye atarak kazanıyor kimiside vs.vs. şekilde kazanıyor.Benim demek istediğimde bu!.

orasıda öyle zaten, büyükbir ihtimalle hiç bir sosyal güvenceside yoktur, Allah korusun demekten başka bişey gelmiyor elimizden malesef.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
41
hayat şartları insanları böyle etliliyor kınamamak lazım mecbur kalmasa yapmazdı herhalde....
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Zonguldaklıysa yapar :)
Hiç affetmez... Cin fikirlidir ,Uydurur hemen birşeyler... :)
Tahminimce ya eski bir rus motoru yada java olabilir.
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
ne kadar ekmek parasıda olsa bence bunu yapmamalı..Düşünsene trafikte dengesini kaybedip savrulduğunu ... :/ :farao:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Zorluk görmemiş konuşuyorsunuz, ekmek parası nasıl kazanılır yokluk nedir bilmeyen konuşuyor böyle, Yüce Allah insanı bir gün bir yerde çaresiz yakalar, o zaman birileri fotoğrafınızı çeker böyle forumlara koyar, yorum beklerler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst