Kamyon değil motosiklet!

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Zonguldak-Kozlu yolunda, motosikletinin yanındaki sepete yaklaşık 3 metre boyunda karton ve naylon poşet yükleyen sürücü, trafikte güçlükle ilerledi. Sağ tarafı tamamen kartonlarla kapanınca arkasını göremeyen ve kartonların üzerine dayanması nedeniyle güçlükle yolda ilerleyen sürücü, diğer sürücü ve vatandaşların şaşkın bakışları arasında Karaelmas Mahallesi yönüne doğru yoluna devam etti.


 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun, imkansız nedir bilmeyen bir türk daha, şaşırmadım :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
türke dur durak yok arkadaş.. resimler için kahrolma ein .. teşekkür etmiyorum gereksiz topic içinde seni kınıyorum .. gelirken 1.5 kg kına al gel (((((((((((((( :
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
türke dur durak yok arkadaş.. resimler için kahrolma ein .. teşekkür etmiyorum gereksiz topic içinde seni kınıyorum .. gelirken 1.5 kg kına al gel (((((((((((((( :


nerene yakıcan valla meraktan soruyom :D
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Makinayı çözemedim... :silent:

Amcamda yarım koruma var...Kask yerine bere...Deri eldiven yerine yün eldiven...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bence hayerete düşülecek bir durum ama asıl önemlisi trafikte seyreden bu aracı gören bir Polis ekibi olmuyormu:silent: beni aslı şaşırtan bu.....

Türkiye de herşey olur ya da olabilir kavramına hiç sıcak bakmıyorum......
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
abi bizim memlekette pek motor yoktur.ama bu adamla aynı şehirliysek ben utandım şahsen.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Sizin için komik resim statüsünde olabilir ama Ne yapsın adamın ekmek parası.O adamın en büyük hedefi bir kamyonettir bence.İçim burkuldu yavvv:salut:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Sizin için komik resim statüsünde olabilir ama Ne yapsın adamın ekmek parası.O adamın en büyük hedefi bir kamyonettir bence.İçim burkuldu yavvv:salut:

komiklik değil abicim hem kendi hemde başkalarının canını tehlikeye atması aslında onu haber yapan, mecburiyetten olduğu malum ama yapılmaması gerek, hem bu böyle gitmezki tekere baksana yamuldu yamulacak.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
komiklik değil abicim hem kendi hemde başkalarının canını tehlikeye atması aslında onu haber yapan, mecburiyetten olduğu malum ama yapılmaması gerek, hem bu böyle gitmezki tekere baksana yamuldu yamulacak.

Hayat herkese adil davranmıyor,kimisi ekmek parası kazanmak için canınıda-malınıda tehlikeye atarak kazanıyor kimiside vs.vs. şekilde kazanıyor.Benim demek istediğimde bu!.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst