Kamyon arkası yazıları yarışması

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
1-34.jpg



10-10.jpg



11-9.jpg



12-10.jpg



13-9.jpg



14-7.jpg



15-6.jpg



16-6.jpg



17-5.jpg



18-5.jpg



2-30.jpg



4-21.jpg



5-19.jpg



6-17.jpg



7-15.jpg



8-13.jpg



9-11.jpg
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
istanbul ankara 4 saat sana aşkım 24 saat

gürleme gökyüzü benim kadar aglayamassın

bunlarda benden ee odulum nerde :p :) :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
YOLLAR GİDŞİME
KIZLAR DURUŞUMA HASTA

****

RAMPALARIN USTASIYIM
GÖZLERİNİN HASTASIYIM

ben bişey olmak istemem. motorcu oldum ya o bana yeter. mansiyon onların olsun ;)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Kuzu kurdun, yol fordun...
Alırsın ford, olursun lord...
Kızlar gülüşme, yollar gidişime hayran...
Gaz, fren, şanzıman, halin duman...
Aşıksan vur saza, şöförsen baz gaza...
İstedim vermediler, sen şöförsün dediler...
Şöförün bahtı kara, muavinin gönlü yara...
Geçen rampada görmüşler seni, dağıtmışsın şanzımanı freni...

Belki bir çoğunu biliyorsunuzdur, paylaşayım dedim :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
çok güzel sözler

DÖNECEM DEDİYSEM DÖNERİM :bounce:

Aşk çekenin, yol gidenin
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yüküm ankara-ivedik
kara sevdam milla jovovich
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
şöförün bahtı kara muavinin gölü yara:queen:

te rakibim THY yolları:queen:

istedim vermediler sen motorcusun dediler:queen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
ANAN'DA UZUN SEVERDİ---HATALI KULLANIYORUM SIKIYSA ARA(altta tel nosuda var)---herzaman liselim yazarlar ya ben geçengün şunu gördüm BİÇKİ-DİKİŞ KURS'LUM---bide geçengün kandırya gelirken bi pick-up ın arkasında şöyle yazıyordu BÜYÜYÜNCE T I R OLACAM bende bukadar saygılarımla
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
hatalıysam aramızda kalsın
kara yollarında değil senin kollarında öleyim
kalbinde bana yer yoksa güzelim farketmez ben ayaktada giderim
kes hızını ağlatma el kızını
dünyada man ahirette iman
düzde yavaş rampada savaş
hayat buysa üstü kalsın
beni araman için illa hata mı yapmam gerek
hayatımın yönetmeni benim istediğime yolda veririm rol de

benden de bunlar :) ufak bir kamyonculuk deneyimim var :D gerçi hala var ama neyse arada bir yola giderim dayımla felan eğlenceli oluyor ağır tonajla kamyon sürmek :)

bu arada ufak bir sır büyük sınıf ehliyet yok bende çaktırmayın kaçak gidiyoruz ama şöförlüğüm iyi yaşım tutmadığı için küçük aldık :D
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
"arabada yalnız var"
bu beni çok üzdü yahu...
çok dokunaklı. onların ailelerini çocuklarını düşününce. babam eve gelecek diye bekleyen küçük bir kız çocuğu düştü aklıma.
iyi bakalım...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu da bize özgü ve güzel bir kültür.:)

Benim çok hoşuma giden bir tanesi var.
Bu hatalıysam ara 0 5... muhabbetleri yeni çıktığında bir Ford'un arkasında görmüştüm.
Şöyleydi..


"Araman için illa hata mı yapmam lazım. 05.......":)

Çok anlamlı bulmuştum.
Hala da benim için anlamlı bir cümledir....:p
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
ben yolda giderken görmüştüm aklıma geldi arka kasanın ilavesine yazdırmış adam axor avcısı diye bende şimdi dedimki ya bu kamyon ya scania ya man yada başka bir markadır sollamaya çıktığımızda bir baktım kamyona bmc pro :) ama adam iyi düşünmüş birde çakal avcısı var
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
Hatalıysam Aramızda Kalsın
Babam Sağolsun Ama Arabayı Ben Aldım
Aramasan Da çağrı At
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst