kalkış için ..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
motorum scooter ve kalkışlarda kuvetli olmasını istiyorum gaza dokununca azda olsa hareketlensin ama benimki öğle deyil gazı belli bi seviyeye kadar acıyorum öğle kalkıyor bunu nasıl ayarlıyabilirim ?
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
scooterlarda genelde öyledir 2 kişi yokuslarda kalkısta falan zorlanır eger debriyaj balatan bitikse ondanda yapa bilir ama vitersli gibi asla atik olmaz
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Baga ağırlıklarını değiştirerek kalkışı serileştirebilirsin, ama son hızın düşer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst