- Katılım
- 7 Ocak 2006
- Mesajlar
- 388
- Konu Yazar
- #1
bazen sıkışık trafikten kurtulmak, bazen kırmızı ışıktan kurtulmak, bazende sırf keyifli olduğu için (deniz kenarındaki yollarda) yayalara rahatsızlık vermeden kaldırımdan gidyorum. kaldırımdan gittiğim için polis ceza yazabilirmi? yani bu yasakmıdır?