adamda çelik gibi reflex var.kıvırmacanın sonunda gaza basması,kendine aşırı özgüven geldiğinden oluyor.işte en tehlikeli anda bu an oluyor.
yani bir suçluyu düşünün hırsızlığı yapıyor ama yakalanmadan işi bitiriyor,ardından yakalanmadım ben bu işi iyi kıvırıyorum düşüncesine kapılıp bir iki üç derken yakayı ele vermesine benziyor.
inş. bu arkadaşında sonu öyle olmaz...