kahraman maraş mt motor46 ilk toplantısını yabtı

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
bir yilı geride bıraktık seneye hazırlanıyoruz organıze bir şekilde











 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bayada kalabalıkmışız kahraman maraş mt, çok güzel olmuş :)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
baya kalabalığız ama bir yıl içinde anca bu kadarını toparlayabildim sağol 1 yılda anca bu kadar seneye bakalım
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
hadi hayırlısı bu sene tanışmış olduk
iyiki de tanıştık
seneye güzel güzel gezelim mustafa abi
maraşla gaziantep 2010 a damgamızı vuralımmm
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
ne demek hasanım vuralım damgamızı mt lerin hebsi organızasyon görsün
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
uğraşıların takdir edilmeyecek gibi deyil mustafa :)) durmuyorsun yılmıyorsun maraşa motoru sevdirme yolunda kolaylıklar dilerim
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
guzel olmuş bırlıkte olmak eğlenceli bır o kadarda güzeldır gezılerın sohbetlerın tadına doyulmaz inşallah iyi bır sene geçirirsiniz:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ooo s evgili dostlar maşallahınız var bu sene geçti seneye görüşmek üzere...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:) harikasınız ortak.
diğer bağlantıları sanırım bu akşam da ben halledeceğim. yakında görüşmek dileğiyle..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
mustafacığım merhaba.k.maraş mt'ye,tanıdık tanımadık herkese selamlar diyorum kardeş.tekeriniz düz bassın,deponuz dolu olsun.:rendeer:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
uğraşıların takdir edilmeyecek gibi deyil mustafa :)) durmuyorsun yılmıyorsun maraşa motoru sevdirme yolunda kolaylıklar dilerim

sağol gürsel buromuzu bile tuttum martta acılışa davet edicem ona göre sizleri de mutlu günümüzde yanımızda görmek isteriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst