- Katılım
- 28 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,076
- Konu Yazar
- #1
eh sağolsun mücahit abinin gelmesi sebeb oldu mt miz bayramlaştı tekrardan nice mutlu bayramlara

benim evde buluştuk daha sonra dışarı çıktık çay içmeye

ev hali eşofman falan idare edin artık
http://img523.imageshack.us/img523/7710/mustafa1471ph3.jpg
gazi antebden arkadaşım yiğit te maraşta idi onun motoru ile uğraşıyorduk biraz
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img100.imageshack.us/img100/9039/mustafa1474zp7.jpg
daha sonra kaleye çıktık çay içmeye




bayramlaşmaya katılanlar
regal) mustafa
spedy) mustafa
müco )mücahit
antebten arkadaşım yiğit(antebte ama aslen maraşlı ve benim yakın arkadaşım

benim evde buluştuk daha sonra dışarı çıktık çay içmeye

ev hali eşofman falan idare edin artık
http://img523.imageshack.us/img523/7710/mustafa1471ph3.jpg
gazi antebden arkadaşım yiğit te maraşta idi onun motoru ile uğraşıyorduk biraz
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img100.imageshack.us/img100/9039/mustafa1474zp7.jpg
daha sonra kaleye çıktık çay içmeye




bayramlaşmaya katılanlar
regal) mustafa
spedy) mustafa
müco )mücahit
antebten arkadaşım yiğit(antebte ama aslen maraşlı ve benim yakın arkadaşım
Son düzenleme: