Kafamda 5 dikiş var sol ayağımda ağrı ama yarın yine motor üstündeyim :)

Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
74
ARKADAŞLARIM ABİLERİM SALI GÜNÜ GEÇİRDİĞİM TRAFİK KAZASI SONUCU KAFMDA 5 DİKİŞ VAR SOL AYAĞIM ACIYO AMA YARIN YİNE MOTOSİKLET ÜSTÜNDE OLUCAĞIM .BUSEFER EKİPMANLI OLARAK TABİKİ
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
geçmiş olsun . motor sürmek sol ayağına yük bindirmez mi ve kask dikişli yerlere zarar vermez mi ?
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
74
AYAĞIMDAN ENDİŞEM YOK AMA KASK KONUSUNDAN KORKUYORUM DİKİŞ ANLIMDA Bİ BANDAŞ TAKABİLİRİM ÜSTÜNE
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
geçmiş olsun. ekipman kullanmak akıllıca olacaktır :) aynı hatadan iki kere yapmama kararı aldığınız için tebrik ederim :cat:
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
74
hocam bundan sonra ekipmansız 100 metre bile gitmem :) en azından kaskımı hep takıcam başıma alıcağım darbe çok önemli.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
16
geçmiş olsun, kazasız sürüşler dilerim. motor aşkı bu olsa gerek dimi :)
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Bin bakalım bu seferlik. Ama yarın da bütün beden alçıyla binmek isteyeyim deme!İzin vermeyiz ha! :cherry:
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
74
inş bu sefer öyle bişey olmaz arkadaşlarım ufak video bekliyo benden deli piyasaya geri döndü yarın inş çekersem buarayada atarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst