- Katılım
- 8 Mar 2008
- Mesajlar
- 2,536
arkadaşlar dondurmaları unutmuşuz biraz reklama kaçacak ama müessese sahibi motorculara %12 indirim bile yapıyor.
Teşekkürler yaşar usta.
[/URL][/IMG]![]()
istanbul'daki diğer şubelerde %12 indirim yapacaklarmı????????????:queen::queen::queen:
nasıl olsa bayilik veriyorlar,şart koysunlar...motorculara %12,mt'cilere %22 İNDİRİM:queen::queen::queen: