kadirli mt kahraman maraş taydı

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
kadirli mt günümü güzelleştirdiniz teşekürler inşallah sağ salim varırsısnız kadirliye yaz sonu tanıştık ama belkide iyiki tanıştık içimdeki
gezi hevesini sizlerle paylaşmak güzel olacak bu yıl gecti ama seneye heb varım sizinle bundan sonra bu arada ahmet abi beni mahcub ettin kendimi borçlu gibi histtim sağlıcakla kalın
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Bu kadirli mt cilerde hiç yerinde durmuyor galiba :cherry: ne ara gitti bunlar yine :cherry:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
kadirli mt günümü güzelleştirdiniz teşekürler inşallah sağ salim varırsısnız kadirliye yaz sonu tanıştık ama belkide iyiki tanıştık içimdeki
gezi hevesini sizlerle paylaşmak güzel olacak bu yıl gecti ama seneye heb varım sizinle bundan sonra bu arada ahmet abi beni mahcub ettin kendimi borçlu gibi histtim sağlıcakla kalın

Mustafa sayenizde hoş bir gün geçirdik,diğer arkadaşlarla tanıştık. (Başbakanımızı bile görük,bu arada anayollar kapalıydı).Sana borcunu ödetecek fırsat veririz.:queen:

Bu kadirli mt cilerde hiç yerinde durmuyor galiba :cherry: ne ara gitti bunlar yine :cherry:

Müco sanki senin arabayı maraşta görür gibi oldum.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar resim için kusura bakmayın daha o kadar konuya hakim değilim yavaş yavaş olacak inşallah resim konsunda biraz daha pişmem gerek
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gürsel hocam şimdi sana dondurma resmi göstersem canın çeker.:queen:

resimler daha sonra

estağfurullah hocam:)
canımızın çekeceği kesin ama sen yinede ekle.pazar günkü kozan sacda et kavurma resimleri yüklenirken kimse sitedeki diğer arkadaşlara acımıyordu:mrgreen:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
gürsel arkadaşım resimler ahmet abilerden inşallah yakın zamnan da yüklerler vala ahmet abi yemeğın resmini bile cekti
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Resimler geldi

Evet işte Kahramanmaraş gezisinin ispatı.

gavurdaglarının görüntüsü.(eskiden sadece bu aşagıdaki yol vardı)

dscn2606jx8.jpg
[/URL][/IMG]
dscn2612it8.jpg
[/URL][/IMG]
dscn2613nc6.jpg
[/URL][/IMG]

Bu ufaklık dogukan,yanındaki ufaklık babası ishak :queen:

Burası pınarbaşı mesire yeri artık çınarlar yavaş yavaş sararmış.
dscn2615pc7.jpg
[/URL][/IMG]

Artık yemek faslına geçelim.

dscn2618eh9.jpg
[/URL][/IMG]

tandır çok güzelmiş beklediğimize değdi.
dscn2617ns6.jpg
[/URL][/IMG]

KahramanmaraşMT'nin en aktif elemanı Regal (mustafa) ve eşi
ilgilerine çok teşekkürler.
dscn2620wc3.jpg
[/URL][/IMG]

KadirliMT nin en küçük motorcusu MURATHAN bebe

dscn2619cz7.jpg
[/URL][/IMG]

yemekten sonra kaledeyiz.Şanlı bayrağımız ilelebet dalgalanacak.

dscn2628mp0.jpg
[/URL][/IMG]

Hayabusa ve kurtuluş savaşından kalma top arabası
dscn2622nt2.jpg
[/URL][/IMG]

bunlar da topcular:queen:


Kaleden ulucamii
dscn2627bt8.jpg
[/URL][/IMG]

ve Ahırdagı,

dscn2630kl6.jpg
[/URL][/IMG]

Yine bir gezide görüşmek dleğiyle.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar resim için kusura bakmayın daha o kadar konuya hakim değilim yavaş yavaş olacak inşallah resim konsunda biraz daha pişmem gerek

hocam, pişirelim seni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

resimler süper, bizdemi gitsek oralara:)
paylaşım için teşekkürler en yakın zamanda beraber olma dileğimle...
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
şimdi olduuu.yemekler güzel,manzaralar güzel.ee hani maraş dondurması.:cyclopsan biz de maraş isteriz.:p sevgilerimle.
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Abi çok güzel bir buluşma olmuş, keşke bizde aranızda bulunabilseydik. Mustafa abi biz gelemedik ama davetiniz için çok teşekkür ediyorum. K.Maraş a selamlar.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ahmet hocam eline sağlık eklemişsin resimleri.
o tandırda et nasıl olmuş öyle, harika duruyor vallahi::dpac:: ishak yeni motorun keyfini çıkarmak için hiç durmaz gezer gibi geliyor bana:mrgreen: sanki hayabusa gökhan hocamıda gördüm gibi oldu, tünellerde yırtmıştır ortalığı::biggrinn .mustafa artık gezilere alıştın sanırım, regalinle en güzel geziler senin olsun
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
arkadaşlar dondurmaları unutmuşuz biraz reklama kaçacak ama müessese sahibi motorculara %12 indirim bile yapıyor.
Teşekkürler yaşar usta.

dscn2632hw6.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
allahalla ben nasıl duymamışım böylesi güzel bir geziyi hepte maraşı merak etmişimdir neyse artık bizimkileri kandırırız artık selamlar emeğinize sağlık güzel gezi yapmışssınız
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
hoşgelmişsiniz

güle güle gitmişsiniz

cık cık yazıklar olsun bana bişi diyemicem(bu yaptığım bir ayıptır)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
inşallah nice güzel gezilerde heb beraberce tekerimize taş değmesin tüm mt lerin

hocam, pişirelim seni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

resimler süper, bizdemi gitsek oralara:)
paylaşım için teşekkürler en yakın zamanda beraber olma dileğimle...

inşallah sizide bekleriz maraşa
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst