Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar foruma üye olalı 1-2 ay oldu ama ancak konu açma fırsatı buldum.. herkese tekrardan selamlar ben Kadıköy' den Raşit yeni ps150 i aldım ve bundan sonra bende buradayım.. : ) herkese iyi eğlenceler iyi forumlar
hoşgeldin reşit kardeş yaş kaçtı, bu motor kullanma olayındada reşitmisin :cherry: şaka bir yana, motorunda ,hayırlı ugurlu olsun ,dikkatli kullanman dilegiyle :rendeer:
hoşgeldin reşit kardeş yaş kaçtı, bu motor kullanma olayındada reşitmisin :cherry: şaka bir yana, motorunda ,hayırlı ugurlu olsun ,dikkatli kullanman dilegiyle :rendeer:
arkadaşlar tekrardan hoşgeldim (= daha önce çalınan ps150imden sonra buralarda pek aktif olamadım. Ama tekrardan yeni bir motosiklet arayışına girerek kararı X-Max 250 de kıldım ve tekrardan aranıza bu sefer daim olmak üzere tekrar geldim. Niyetim iyi arkadaşlıklar kurmak makara muhabbet etmek uzun yolculuklarıma dost aramak yardıma ihtiyacı olanlara elimden geldiği kadar yardım etmek kısacı iyi bir aile olmak =) en yakın zamanda motorumun resimlerini paylaşıcam. Herkese tekrardan iyi forumlar...