Kadıköy'den selamlar...

Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
Merhaba arkadaşlar foruma üye olalı 1-2 ay oldu ama ancak konu açma fırsatı buldum.. herkese tekrardan selamlar ben Kadıköy' den Raşit yeni ps150 i aldım ve bundan sonra bende buradayım.. : ) herkese iyi eğlenceler iyi forumlar :D
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Hoş geldin. Motosikletin hayırlı uğurlu olsun. Kalıcı ve katılımcı olman dileğiyle..
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
hoşgeldin reşit kardeş yaş kaçtı, bu motor kullanma olayındada reşitmisin :cherry: şaka bir yana, motorunda ,hayırlı ugurlu olsun ,dikkatli kullanman dilegiyle :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
hoşgeldin reşit kardeş yaş kaçtı, bu motor kullanma olayındada reşitmisin :cherry: şaka bir yana, motorunda ,hayırlı ugurlu olsun ,dikkatli kullanman dilegiyle :rendeer:

adım Raşit ama reşitim merak etme :D şaka bir yana iyi dileklerin için teşkkür ederim.. : )
 
Katılım
13 Mar 2012
Mesajlar
125
arkadaşlar tekrardan hoşgeldim (= daha önce çalınan ps150imden sonra buralarda pek aktif olamadım. Ama tekrardan yeni bir motosiklet arayışına girerek kararı X-Max 250 de kıldım ve tekrardan aranıza bu sefer daim olmak üzere tekrar geldim. Niyetim iyi arkadaşlıklar kurmak makara muhabbet etmek uzun yolculuklarıma dost aramak yardıma ihtiyacı olanlara elimden geldiği kadar yardım etmek kısacı iyi bir aile olmak =) en yakın zamanda motorumun resimlerini paylaşıcam. Herkese tekrardan iyi forumlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst