kaç km yol ezdik özlüyorum motorumu

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Orta okul birinci sınıftı köye gittik akrabamızın peugeot star olması lazımdı kırmızı renk ilk başta yanına gittim zorla üstüne çıktım ama bir korku sanki bir bayana çıkma teklif edicekmiş korkusuydu akrabamız çalıştırdı böyle avlunun içinde pır pır dönüyorum 1 hafta her gün saatlerce döndüm daha sonra köy içine çıkmaya başladım sürekli geziyorum sürekli lise son sınıfa kadar ehliyetsiz kapalı alanlarda çoğunlukla arkadaşlarımın motorunu sürdüm lise sonda babam dediki sana motor ehliyeti alalım kimlik gibi kullanırsın tabiki başına ne gelceğini bilmeden iyi dedik git gel ehliyeti aldık eeee baba motor :D olum motor tehlikeli haydaaa öyle böyle artık çıldırıyorum artçılığı meslek edinmiştim sürekli arkadaşlarımla artçı olarak gezilere katılıyordum şimdi ise üniversite son sınıf öğrencisiyim kaç tane motor değiştirdim inanın sayısını unuttum şimdi ise mondial zn 125 kullanıcısıyım kuş adasınamı gitmedik denizliden kefe yaylasına mı gitmedik şuan kıbrıstayım 2 ay geçti kendi motorumu ekipmanımı okadar çok özledim ki size anlatamam hayatımda 4 şey vardır ailem motorum arkadaşlarım ve mt ..... inanın bana bazen rüzgarı hissetmek bile insanı rahatlatıyor sanki motorumla yol alıyormuşum gibi oluyor bi aşktır bizimkisi sürecek .....

Tüm mt ailesine sevgilerimle okay şen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw sen motoru kıbrısa götürsene.Orda bol bol gezersin gezi yazıları hazırlarsın.Biz de kıbrısı tanımış oluruz.Karadeniz turuna çıkanlar , toroslarda gezenler , akdeniz turuna çıkanlar sııldık artık bunlardan.Kıbrısı gez de biz de değişik yerler görelim.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Yaw sen motoru kıbrısa götürsene.Orda bol bol gezersin gezi yazıları hazırlarsın.Biz de kıbrısı tanımış oluruz.Karadeniz turuna çıkanlar , toroslarda gezenler , akdeniz turuna çıkanlar sııldık artık bunlardan.Kıbrısı gez de biz de değişik yerler görelim.


denizliden kıbrısa sadece vergiler vs 1000 tl civarı bi ücret tutuyor az kaldı zaten bu yaz bitiyor gibi ama çok özledim yha :salut:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
en kısa zamanda motoruna kavuşman dileğiyle bilirim o hasreti zor zor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst