Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Orta okul birinci sınıftı köye gittik akrabamızın peugeot star olması lazımdı kırmızı renk ilk başta yanına gittim zorla üstüne çıktım ama bir korku sanki bir bayana çıkma teklif edicekmiş korkusuydu akrabamız çalıştırdı böyle avlunun içinde pır pır dönüyorum 1 hafta her gün saatlerce döndüm daha sonra köy içine çıkmaya başladım sürekli geziyorum sürekli lise son sınıfa kadar ehliyetsiz kapalı alanlarda çoğunlukla arkadaşlarımın motorunu sürdüm lise sonda babam dediki sana motor ehliyeti alalım kimlik gibi kullanırsın tabiki başına ne gelceğini bilmeden iyi dedik git gel ehliyeti aldık eeee baba motor
olum motor tehlikeli haydaaa öyle böyle artık çıldırıyorum artçılığı meslek edinmiştim sürekli arkadaşlarımla artçı olarak gezilere katılıyordum şimdi ise üniversite son sınıf öğrencisiyim kaç tane motor değiştirdim inanın sayısını unuttum şimdi ise mondial zn 125 kullanıcısıyım kuş adasınamı gitmedik denizliden kefe yaylasına mı gitmedik şuan kıbrıstayım 2 ay geçti kendi motorumu ekipmanımı okadar çok özledim ki size anlatamam hayatımda 4 şey vardır ailem motorum arkadaşlarım ve mt ..... inanın bana bazen rüzgarı hissetmek bile insanı rahatlatıyor sanki motorumla yol alıyormuşum gibi oluyor bi aşktır bizimkisi sürecek .....
Tüm mt ailesine sevgilerimle okay şen
Tüm mt ailesine sevgilerimle okay şen