kaç basıyo abi? hangi kanal abi? :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
bunun geyiği daha önce yapılmıştı kendi mt ailesi içinde barış ağbı ve melekleri :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mmmmm... hangisine binsem acabaaa
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Gözlüklü olan carilayne , çok ısrar etti motorunla bir resim çekineyim diye , kıyamadım ; anaaa bi baktım arkadaşlarını da çağırdı, zor kurtuldum ellerinden :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
o resimdeki motor farklı motordu bbrr abımızın motoruydu yabancı ulkede cekılmıs bır resımdı galıba :) teker teker gelıp resm cektırıolardı sonra bi modumuz photoshopla bu hale getırdı :D
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Barış abi gelirse yakar çıranızı :p :queen::queen:Barış abi bizi diskoya götür :p :queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ülke bizim Ülkemizde Kızlar yabancı... Hatırladığım... :)
Modumuz bu resimlerle Hyosung un satışlarına katkı sağladı :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu resimlerdeki hatunlar bizim @BBRR Barış kardeşimizin Hyosung Commetine
binip çekilmişlerdi..Barış görmesin.:bounce:...Üyelikleriniz salanır...:queen:

.
resim052smallpv3.jpg


.
resim041mediummv3.jpg


Buda Komutan kardeşimizin photoshop için verdiği (önerdiği) resim..

.
20070702bikepics9506168wb3.jpg
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu fotoğraflar forumda var zaten arkadaşlar.Başka başlık açmaya gerek yok tekrar.

Google dan bulduğun fotoğrafın kaynağı da zaten bu site..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst