K1200R yeni koltuk ve öncam

Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Benim çıplağın yeni koltuğu ve ön camı.
Bu yeni koltuk inanılmaz rahat.


09112008280.jpg


09112008281.jpg


09112008282.jpg


09112008283.jpg


09112008284.jpg


09112008285.jpg


09112008287.jpg
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
bende o desene geri donmeyi dusunuyordum.. senin bu pozitif topiginle kararim kesinlesmis oldu.. senin motorda da gayet guzel durmus bence.. +1 :cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Fotoların birisinde depo üstü kamera aparatı görüyorum yol vidyonuzda vardır sizin :)
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
selam arkadaşım benimde almak istediğim bir kaç koruma parçası ve yan çanta var. bu siteden alırsam nasıl elime geçer? biraz bilgi verirmisin?

ben siparişimi internet üzerinden veriyorum.
meblağ euro.1,500.- geçmediği sürece fatura bedelinin %10'u gümrük vergisi olarak ödüyorsun
kargo bedelini düşürmek için bir çok parça siparişi verirseniz uygun olur, veya 1-2 arkadaş ortaklaşa getirtin.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yaklaşık sıfırı 40bin ytl yakındı 2006 de
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşa paşa binesin altında paralansın :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst