k&n hava filtresi kullananlar bakabilirmi?

Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Filtre aldım
henüz elime geçmedi de,
Merak ettiğim paketten çıktığı gibi takiyormuyuz yoksa yağlamamiz gerekyormu?
 
Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
AS 950 Kamyon mu bu yağlayıp takacaksın :queen: iyi güldürdün hee, şaka bi yana paketten çıktığı gibi takıyorsun.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakım seti de var bakımları kac km de bir yapsam iyi olur
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
tozlu topraklı yollarda gidiyorsan en temizi 2500 de bir yapman
ama yook ben cadde çocuğuyum alsfattan inmem derse :) 5000 de bir temizle :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
KN kendinden yağlı gelir zaten. Bakım periyotlarıda 10.000KM de birdir. Aldığın gibi takıyorsun.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
O zaman cakma taktilar. Kn zaten kendinden yagli gelir. Ilk actiinda za ten anlarsin dokununca. Bu arada kn bakim periodlari 50.000 milmis . 3-5.000 km degil yani.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
O zaman cakma taktilar. Kn zaten kendinden yagli gelir. Ilk actiinda za ten anlarsin dokununca. Bu arada kn bakim periodlari 50.000 milmis . 3-5.000 km degil yani.

sen tozlu topraklı yollara gir bakalım 50bin milde motoru eline alırısn ne olur yani zaten 2 vida tutuyor filtreyi bi hava vur temizle yerine tak bu kadar.
o toz toprak 50bin milde nereye toplanıyor o kadar temiz duruyorsa.... toz toprak motora gidiyor mantiken
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Aha iyi bildiğim yerden soru :D Yağlama filan yok.Geldiği gibi takın.Bakımları normalde 10.000 bir der ustalar ama siz kendiniz yapacaksanız 5000de bir girişin nede olsa ktm duke dağ taş gidersiniz.Üzerinde yağ var zaten hissetmişsinizdir.Bakım aparatlarının olması da lazım.Kullanım klavuzu basittir.Uygulanabilir.

En doğru seçimi yapmışsınız.İlk marşa bastığınızda farkı anlayacaksınız.Bmc ve K&N bu konuda tektir.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
sen tozlu topraklı yollara gir bakalım 50bin milde motoru eline alırısn ne olur yani zaten 2 vida tutuyor filtreyi bi hava vur temizle yerine tak bu kadar.
o toz toprak 50bin milde nereye toplanıyor o kadar temiz duruyorsa.... toz toprak motora gidiyor mantiken

Telden uzunnn uzuna yazamiyorum . KN nin periyodik araligini soyledim sadece. Muhakkak temiz USA yollari icin belirlenmis standarttir. Sunuda belirteyim o kadar tiz toprak diyorsun ya Klx250 kullanicisiyim 1 yildir girmedigim toz camur kalmadi ama her hava filtresini temizlemeye yeltendigim de tertemiz kaldigini goruyorum.

Motorlarin cogunda hava filtresine dogrudan hava girisi yoktur. Bukuk hava yollarindan gecer vs vs.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Temizleme spreyi var bakimdan bakima sıkıyormuşuz az bekletip ılık suyla yikiyormusuz
bide kurudukdan sonra sıkmak için yağı var onuda sıkıp kuruttukdan sonra takıyormuşuz.
iyi ya umarım az da olsa performansı artırır nette videoda sesi biraz daha iyi çıkıyor gibime geldi.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Temizleme spreyi var bakimdan bakima sıkıyormuşuz az bekletip ılık suyla yikiyormusuz
bide kurudukdan sonra sıkmak için yağı var onuda sıkıp kuruttukdan sonra takıyormuşuz.
iyi ya umarım az da olsa performansı artırır nette videoda sesi biraz daha iyi çıkıyor gibime geldi.

Ktm'de ne yapar bilmiyorum...125 cc de çok büyük fark olmaz ama hissettirir tahminimce...Biraz da yakıt sistemi oynanır ve egsoz değişimine gidilirse o motosiklet gider gibi geliyor bana :)
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egzoz parası hazır
leo vince düşünüyorum
ama tırsıyorum arkadaş
bağlayan polis bağlayan a
masraf cikar başıma,
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Ktm'de ne yapar bilmiyorum...125 cc de çok büyük fark olmaz ama hissettirir tahminimce...Biraz da yakıt sistemi oynanır ve egsoz değişimine gidilirse o motosiklet gider gibi geliyor bana :)
Z750 de two bross + kn filtre ile son hizda +10kmh kazandim. Elimde dyno testing yok maalesef. Defalarca testini yaptim son hizda dark yaratti.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Egsoz konusunda 1 2 fikrimi belirtmiştim başka bir başlıkta...Hatta üretici bir ustamızla anlaşmazlık yaşadık.Ben inatla akrepten şaşmayın diyorum.Amaç performanssa tabi.Komple akrep olmalı ki bir işe yarasın.Leo vince kullanmadım hiç bir bilgim yok...
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Egzoz parası hazır
leo vince düşünüyorum
ama tırsıyorum arkadaş
bağlayan polis bağlayan a
masraf cikar başıma,

polis olan yerden geçmiyceksin :) kontrol noktaları belli zaten ben aylardır çevirmeye yakalanmadım mesela acemiliğimde 2-3 kere yakalandım ceza yemedim sonra dank etti :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst