şuan burda izliyemiyorum ama tahmin ettiğim video sanırım daha önce izlemiştim, çok feci çok kötü bi kaza, insan donup kalıyo ve benim gibi bi akıllı bunu anneme izletmiştim :S
altımızdaki motor ne olursa olsun bulunduğumuz şeritte yada yolda trafiğin hızına uymak zorundayız ... trafik akışından hızlıda olmamalı yavaşta olmamalı...