- Katılım
- 13 Eyl 2011
- Mesajlar
- 67
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. İsmail arkadaşım ve ben ani bir kararla 1 gece kalmalı arkadaşın köyüne (erenler köyü/bayramören/Çankırı ) gitmeye karar verdik
Yola çıkmadan önce eksikleri tamamlayıp sabah 05.00 gibi yola çıktık. Planlanan varış saatimiz öğlen 12-1 gibiydi.İşte rotamız;
İlk molamızı Hendek/Düzce civarında 10 dakikalık mola verdik.
hızımız 80-100 arasıydı motorları yormamak adına.İkimizin motorunda da hiç yorgunluk belirtisi olmadı. Bir sonraki molamız Bolu dağı zirvesi oldu. Manzara çok güzeldi burda
Bolu tabelasında fotoğraf çekinelim dedik
İsmail Arkadaşım
Buda ben
uzun bir yoldan sonra Gerede ye geldik.
Bolu dan sonra yollar kaymak gibiydi
sürüş zevkini kat kat arttırdı. Ve artık Bayramören yoluna girdik 15-20 km kalmıştı köyümüze ulaşmak için burda yollar mıcırlıydı ufak bir mola verelim dedik 
Sonunda erenler köyüne ulaşmıştık. biraz yol yorgunluğu vardı çayımızı içip yemeğimizi yedikten sonra Ramazan amca bizi yaylaya götürdü ufak traktör tarzı adına patpat koydukları araç süperdi
Ramazan amca patpatı sürerken 
Yayladan görüntüler
su soğuk birazda sert ama çok lezzetliydi
Dönüş yolunda otoyola girdikten sonra. Hava çok soğuk. Yağmur yağmadı fakat çok sis vardı önümüzü zor görüyorduk ve çok soğuktu donduk. Bilenler bilir ismetpaşa daki soğuğu
Soğuktan ellerimizi ısıtırken
Dönüşte biraz bastık rampalarda 80 e kadar düştük düz yolda 100 den aşağı inmedik. YBR nin ve joyride nin performansında hiç düşüş olmadı. Çok şükür sorunsuz gidip geldik
THE END ((
İlk molamızı Hendek/Düzce civarında 10 dakikalık mola verdik.
hızımız 80-100 arasıydı motorları yormamak adına.İkimizin motorunda da hiç yorgunluk belirtisi olmadı. Bir sonraki molamız Bolu dağı zirvesi oldu. Manzara çok güzeldi burda
Bolu tabelasında fotoğraf çekinelim dedik
İsmail Arkadaşım
Buda ben
uzun bir yoldan sonra Gerede ye geldik.
Bolu dan sonra yollar kaymak gibiydi
Sonunda erenler köyüne ulaşmıştık. biraz yol yorgunluğu vardı çayımızı içip yemeğimizi yedikten sonra Ramazan amca bizi yaylaya götürdü ufak traktör tarzı adına patpat koydukları araç süperdi
Yayladan görüntüler
su soğuk birazda sert ama çok lezzetliydi
Dönüş yolunda otoyola girdikten sonra. Hava çok soğuk. Yağmur yağmadı fakat çok sis vardı önümüzü zor görüyorduk ve çok soğuktu donduk. Bilenler bilir ismetpaşa daki soğuğu
Soğuktan ellerimizi ısıtırken
Dönüşte biraz bastık rampalarda 80 e kadar düştük düz yolda 100 den aşağı inmedik. YBR nin ve joyride nin performansında hiç düşüş olmadı. Çok şükür sorunsuz gidip geldik
THE END ((