Jorge Lorenzo Yamaha'yı bırakıp 2017'de Ducati'ye Geçiyor

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
İspanyol motosikletçi Lorenzo, MotoGP kariyerinin başından beri yarıştığı ve 3 şampiyonluk kazandığı Yamaha'yı bırakıp 2017'den itibaren Ducati takımına geçecek. MotoGP takımlarından Ducati, Yamaha'nın 3 şampiyonluğu bulunan İspanyol pilotu Jorge Lorenzo ile 2017 ve 2018 sezonları için anlaştıklarını açıkladı.

Ducati takımından yapılan açıklamada, motosiklet yarışlarının en önemli organizasyonu MotoGP Dünya Şampiyonası'nda 2010, 2012 ve 2015'te şampiyonluğa ulaşan İspanyol pilot Lorenzo ile 2017 ve 2018 sezonları için anlaşmaya varıldığı belirtildi.

MotoGP'de mücadele etmeye başladığı 2008'den bu yana Yamaha takımının kadrosunda yer alan 28 yaşındaki Lorenzo'nun, 41 birinciliği bulunuyor.

Kaynak: Zaman

rwV3Q0.jpg


 

Ekli dosyalar

  • Jorge-Lorenzo-2017-ducati.jpg
    Jorge-Lorenzo-2017-ducati.jpg
    57.5 KB · Görüntüleme: 20,279
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
lorenzoyu günahım kadar sevmem ama ducati motogp ve özellikle wsbk da günden güne güçleniyor , motorları gelişiyor ve iyi dereceleri var bu hızla seneye daha iyi olurlar lorenzoda iyi bir pilot olduğuna göre ortam daha da şenlenir iyi seyirler şimdiden
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Lorenzo uzun sure azimle Yamaha fabrikasi ve Rossi gibi bir efsanenin takimina uyum saglamak icin calisti. Ducati`ye gecince kolayca kendini adopte edebilecegini sanmiyorum. 1-2 sene sampiyonluk degil birincilik bile goremez. Zira Rossi bile Ducati`nin derdini anlayacagim diye cildirmak uzereydi.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Lorenzo uzun sure azimle Yamaha fabrikasi ve Rossi gibi bir efsanenin takimina uyum saglamak icin calisti. Ducati`ye gecince kolayca kendini adopte edebilecegini sanmiyorum. 1-2 sene sampiyonluk degil birincilik bile goremez. Zira Rossi bile Ducati`nin derdini anlayacagim diye cildirmak uzereydi.

Lorenzonun yamahadaki ilk gunlerinden ve rossinin ducati gunlerinden bu yana cok sey degisti. Lorenzo takima geldiginde data paylasmak istemeyen rossi simdi Lorenzodan data araklar oldu. Ducati desen suanki en guclu motora sahip, duzlukte yaninda diger motorlar bisiklet gibi kaliyor. Dovi ve Stoner gibi isimlerin de motoru gelistirme calismalari cabasi.

Haberi MotoGP sitesinde gordugumde cok sevindim, sasirdim mi biraz sasirdim cunku yamaha gibi oturmus bi motordan kendi isteginle inip gelismekte olsa da gelecegi net olmayan bi makineye gecmek cok cesur bir hamle, ama bir yandanda geliyorum diyen bir hamleydi. Yamaha fabrika takiminda da sonunda farkli bi yuz gormus olucaz. Lorenzoyu farkli bir makinada gormek kesinlikle eglenceli olacak. Sanki suanki yetmiyormus gibi daha fazla dram, daha entrika dolu renkli gunler bizleri bekliyor :)
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Şimdi.. bir.. Rossi gibi bir pilot, hiçbir bir pilotun hele hele çirkef lorenzonun datalarına tenezzül etmez..lorenzo bence sallıyo..motorlar aynı motorlar.. data araklayan varsa bu ispanyol olan pilottur..2015in son iki yarışında karakterini ortaya koymuştur 99 numara.
iki.. lorenzo ve marquez kadar çirkef bir başka pilot yok motogp de...ben yamahadan ayrılmasına sevindim..paragözün teki olduğunu kanıtladı yine..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

ben ktm ne yapacak onu merak ediyorum..
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
lorenzo bu yorumları okuyunca ne düşünücek bakalım
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Şimdi.. bir.. Rossi gibi bir pilot, hiçbir bir pilotun hele hele çirkef lorenzonun datalarına tenezzül etmez..lorenzo bence sallıyo..motorlar aynı motorlar.. data araklayan varsa bu ispanyol olan pilottur..2015in son iki yarışında karakterini ortaya koymuştur 99 numara.
iki.. lorenzo ve marquez kadar çirkef bir başka pilot yok motogp de...ben yamahadan ayrılmasına sevindim..paragözün teki olduğunu kanıtladı yine..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

ben ktm ne yapacak onu merak ediyorum..


MotoGPnin en hızlı iki isminden biri olan Lorenzo kendine yetişmeye çalışan birinden mi data araklıyor? Evet çok mantıklı :)

lorenzo bu yorumları okuyunca ne düşünücek bakalım

:) lol
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Kim bilir belki yahudidir belki sempatisi vardir, belki de rossinin ay ve gunesine karsi yapilmis bir yildiz hamlesidir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst