Jorge Lorenzo: Rossi ayarlarımı kopyalıyor

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu ayki İtalyan motosiklet dergisi Riders'ın konuğu İspanyol sürücü Jorge Lorenzo'ydu. Kapaktan "Jorge Lorenzo: Kazanmaya Programlı" ifadesi ile duyurulan sayıda İlginç fotoğraflar ve sürücüyle bir ropörtaj yer aldı.
İspanyol yarışçının "2004'ten beri Yamaha'yı şekillendiren Valentino Rossi olmuştur, ama yarış haftalarından bahsedecek olursak benim onun ayarlarını kullandığım doğru değil." kelimelerinin ardından iddalı sözleri geldi; "Doğruyu söylemek gerekirse takım şefim Ramon Forçada, motosikletimi ayarlıyor ve kimi yarışlarda Valentino'nun takımı benim ayarlarımı kopyalıyorlar. Bu normal, çünkü birbirimizin telemetri verilerini ve ayarlarını görebiliyor, bakabiliyoruz."

Aralarındaki yükselen, ve son 3 yarışa girilirken iyice kızışması beklenen kişisel rekabet konusunda Lorenzo takım arkadaşı Rossi hakkındaki sözlerini şu şekilde destekledi: "Söylemek isterim ki, bir yarıştan diğerine çok az ayarımı değiştiriyorum ve neredeyse eminim ki bazı yarışlarda Valentino'nun takımı bizim göstergelerimize ulaşmak için tüm ayarlarını değiştiriyorlardır. Her hafta ben cuma günleri de hızlıyım, eğer onun ayarlarını kopyalıyor olsam sadece cumartesi ve pazarları hızlı olurdum."
 

Ekli dosyalar

  • lorenzo@riders.jpg
    [email protected]
    64 KB · Görüntüleme: 4,755
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
78
Yarış takımlarının hepsınde yaşanır bu durumlar Rallide de ayne olay mevcuttur !
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Yabancı sitelerde de takip ediyorum, Lorenzo yarış kazanınca, Rossi'nin ya tekerler iyi ısınımamış oluyor, ya da elektronik aksamda bir sorun oluyor.

Rossi kazananınca, efsanevi yeteneği sayesinde kazanıyor diye başlıklar atılıyor. Valla Lorenzo, paşalar gibi sürüyor motoru ve kazanıyor, gerisi teferruat. Bu hafta ikisinin arasında 23 saniye vardı yarış bitiminde. Rossi hemen teknisyenleriyle hangi ayarda neyi yanlış yaptıklarını konuşmuşmuş.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yabancı sitelerde de takip ediyorum, Lorenzo yarış kazanınca, Rossi'nin ya tekerler iyi ısınımamış oluyor, ya da elektronik aksamda bir sorun oluyor.

Rossi kazananınca, efsanevi yeteneği sayesinde kazanıyor diye başlıklar atılıyor. Valla Lorenzo, paşalar gibi sürüyor motoru ve kazanıyor, gerisi teferruat. Bu hafta ikisinin arasında 23 saniye vardı yarış bitiminde. Rossi hemen teknisyenleriyle hangi ayarda neyi yanlış yaptıklarını konuşmuşmuş.

Eh doğrudur biraz...Sonuçta Lorenzo bileğinin hakkıyla kazanıyor evet. Hakkını verelim çok iyi sürücü. AMA Rossi de 23 saniye yiyorsa, ve bi türlü tempoyu arttıramıyorsa vardır bi sorun. Bugüne kadar rossi kendinden dolayı hatası olduğunda yada kendisini iyi hissetmediğinde hep açıkça söylediğine şahit oldum ben. Hatta geçenki yarışta; "Motor garip tepkiler verdi bende düştüm" gibi şeyler demedi, adam gitti motordan düştüğü için EŞŞEK! kaskı taktı ertesi yarış.

Yani eğer teknik bi sorun vardı diyosa ben inanırım, ama lorenzonun yada başkalarının da hakkını yemem. Sonuçta o yarışta Rossi yoktu ama Lorenzo aynı zamanda hem Stoner ı hem Pedrosa yı da geçti...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Tarafsız haberi yazmak zormuş:p

Taraflı yorumumu da yapacağım şimdi de, toparlayayım bir kafamda...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi oradan çaylak seniii :mrgreen: Dağdan geldin bağdakini mi kovalıyorsun :queen: Ne yaparsa yapsın herkes gibi Rossi'nin gölgesinde kalacak daima :) He iyi yarışıyor, ümit vaat ediyor bla bla bla.. Ama ne oldum delisi olursa kapaklanıverir wallahi billahi :mrgreen: Hazmetmek lazım geldiğin yeri..
Bir hayli taraflı oldu sanırım benimki :p
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
jorge lorenzo ve rossi önümüzdeki sene aynı takımda yer almayacak zaten.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Öncelikle en taraflı söz olarak demek isterim ki, kopyalamak, o riski alabilmek bile sağlam bir özgüven ister, başkasının ayarını kendinde kullanabileceğine inanmak, birçok durumdan daha zor olsa gerek... Mesela tekerlek tekerleğe gidilen mücadelelerde ayarların asıl sahibi Lorenzo ise eğer, ben bu sözleri söylemeye utanırdım:p

Ayrıca bunca senedir nasıl sürünmüş Rossi de, bu sene ayar yapacak Lorenzo gelince neyse ki liderlikte oturuyor. Bunca zamandır Jeremy Burgess için bu kadar boşuna gerilmiş şampiyonanın en büyük 2 takımı:) En başta adama ve bu takımlara ayıptır:p

Haydi bu kadar da taraflı yaklaşmayayım diyorum olaya, hiç mi gerçeklik payı yoktur diye düşünüyorum; varsa bile bu şekilde ifade edilmesi saygısızlıktır, ayıptır... Alenen taklit ettiğin, izinden gitmeye çalıştığın adamı "bu tarzda" itham etmek çekememezlik gibi görünüyor bana.

Neyse, 1001 tezim var konu hakkında:p hepsiyle birden baymayayım..:)

Emrah81' Alıntı:
Yabancı sitelerde de takip ediyorum, Lorenzo yarış kazanınca, Rossi'nin ya tekerler iyi ısınımamış oluyor, ya da elektronik aksamda bir sorun oluyor.

Rossi kazananınca, efsanevi yeteneği sayesinde kazanıyor diye başlıklar atılıyor. Valla Lorenzo, paşalar gibi sürüyor motoru ve kazanıyor, gerisi teferruat. Bu hafta ikisinin arasında 23 saniye vardı yarış bitiminde. Rossi hemen teknisyenleriyle hangi ayarda neyi yanlış yaptıklarını konuşmuşmuş.

Lorenzo kazanınca değil, Rossi kazanmayınca oluyor o...:bounce:

Lorenzo'nun sürüşüne laf yok, GP sınıfındaki acemiliğine rağmen birçok pilottan üstün, yetenekli ve başarılı ama ya o kadar meraklı ya da o kadar dolduruluyor ki daha yükseğe çıkmaya, koşmaya çalışırken kendi ayağına çelme takması an meselesi...

Şimdi kabul etmek lazım ki, bu haftaki Rossi Rossi değildi... Ya kendinde ya motorunda yolunda olmayan bir şeyler vardı, adam Pedrosa'yı bile geçemedi yahu:p Belki de Lorenzo'yu taklit etmemiştir bu yarış, ondan başarılı olamamıştır. (Bakınız başka bir pilot 4. olsa öve öve bitiremeyecekken, konu Rossi olunca nasıl da başarısız damgasını yapıştırıyoruz.)

viyana' Alıntı:
jorge lorenzo ve rossi önümüzdeki sene aynı takımda yer almayacak zaten.

Önümüzdeki sene beraberler, bir sonraki sene resmi olmasa da kesin ki:p aynı takımda olmayacaklar.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst