Diğer Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
40
Arkadaşlarrr koruma demiri çatlayan kırılan oldumu
hiç benimki motor bağlantı noktasına yakın bi yerden çatladıı
dün akşam servise gittimm
daha önce baya karşılaştıkları bi durummuşşş
biz garantiden değiştirdik ama parçaları fabrikaya gönderdik ama
fabrika olayın üçte birini üstlendi gibi bi cevap aldım
herhangi bir kaza veya darbe yok ve anladığım kadarıyla daha
önce başka arkadaşların başınada gelmiş
koruma demiri nasıl garanti dışında olurrr???
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
8
selamlar.abicim yakıt göstergem bi türlü çalışmıyor.bazen gösteriyo bazen göstermiyor.serviste şamandırayı değiştirmelerine rağmen bitürlü verim alamadık ne yapmam lazım? Bi de 4.vitesten 5 nci vitese geçerken motor çekişten düşüyor.Rodajımı tamamladım bu arada 2800 km oldu şanzımandaki sesde gitmedi.önerisi olan varmı? saygılar
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Birinci vitese gecmemesi (kirmiz isik vs.. de) Hafif debriyaji salip o sirada basarsaniz geciyor, motoru ileri geri oynatmak la ugrasmayin bence...
Sadece debriyajin sIkIlIgini degistirmeniz o sirada yeterli, bir sure sonra el aliskanligi oluyor... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fausten bakarsan düzelttim yazım hatamdan öyle olmuş dikkatin için teşekkürler
kaptanguay benzin göstergeleri genellikle dediğin gibi oluyor ya şamandıra takılıyo
sen şamandıra değiştiğinde şamadıranın topunda bezin varmıydı acaba? ben zaten benzin göstergesinden bakıp benzin almıyorum devamlı rezerveyi+musluk kullanıyorum ona göre banzin alıyorum zaaten önceki öteki motorumda da benzin göstergesi yoktu dijital saat geceleri görüntüsü çok güzel 4.viteste makinanın tam devrini buluyonmu acaba devrini buldurursan 5. viteste daha süratlanır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar.abicim yakıt göstergem bi türlü çalışmıyor.bazen gösteriyo bazen göstermiyor.serviste şamandırayı değiştirmelerine rağmen bitürlü verim alamadık ne yapmam lazım?

Dostum benzin gostergesinin yanlis gostermesinin sebebi samandira telinin (biliyosun elektronik) kavisinin depoya uygun olmamasindan kaynaklaniyor. Depoda 7 litre benzin varken kirmizi isik yaniyor. Depodaki benzini bosaltip depo sokuluyor sonrasinda samandira sokulup kavisi depoya gore ayarlaniyor bukuluyor yani. Ve sonuc olarak bu 7 litre kirmizi isik yakma olayi 3 litreye kadar indirilebiliyor.

Bu arada baska bir sitede okudugum yazida servislere hep kotu elestiri yapiliyor hic kimse iyi bir elestri yapmiyor demisti bi arkadas.
Bende pendik bayisini elestireyim dedim :mrgreen: . Servisimden cok memnunum, Ibrahim Bey zaten kendisi de motorcudur, her gittigimde gercekten cok sicak karsilaniyorum. Kendisi her turlu sorunumda acemilik donemlerimde (gerci hala acemiyim :cherry: ) bana gayet iyi yaklasmistir. Sagolsun calisan ustalarda sordugum sorulara sabirla cevap vermistir. Burdan tesekkur ediyorum kendilerine.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
conquerer demişki;
Bende pendik bayisini elestireyim dedim . Servisimden cok memnunum, Ibrahim Bey zaten kendisi de motorcudur, her gittigimde gercekten cok sicak karsilaniyorum. Kendisi her turlu sorunumda acemilik donemlerimde (gerci hala acemiyim ) bana gayet iyi yaklasmistir. Sagolsun calisan ustalarda sordugum sorulara sabirla cevap vermistir. Burdan tesekkur ediyorum kendilerine.
pazar günü sağolsun f1 izlemek için kartalda toplandığımız yere teşrif etti orda tanıştım ilk izlenimim gayet usluplu efendi arkadaş izlenimi bıraktı bende motorumun önemli işleri ve normal km bakımları için tee Gaziosmanpaşa semtinden usanmadan bıkmadan Pendik servisi İbrahim Uysal kardeşimi rahatsız edeceğim :rendeer:
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
89
SERENO' Alıntı:
Arkadaşlarrr koruma demiri çatlayan kırılan oldumu
hiç benimki motor bağlantı noktasına yakın bi yerden çatladıı
dün akşam servise gittimm
daha önce baya karşılaştıkları bi durummuşşş
biz garantiden değiştirdik ama parçaları fabrikaya gönderdik ama
fabrika olayın üçte birini üstlendi gibi bi cevap aldım
herhangi bir kaza veya darbe yok ve anladığım kadarıyla daha
önce başka arkadaşların başınada gelmiş
koruma demiri nasıl garanti dışında olurrr???

Sevgili Dostum ,

Herhalde bir yanlış anlama söz konusu. Elimizde koruma demirinden geçen hafta yoktu. Ama cuma günü geldi. KESİNLİKLE garanti kapsamındadır. Hiç bir ücret ödemeden değiştirilmesi lazım. Bana özel mail atarak hangi servis olduğu konusunda bilgi verirseniz hemen ilgilenirim.
"eğer dış darbe yoksa"
Saygılarımla ,
expert
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
76
e_erdun, abicim walla çok yardımcı oldun bana.Ben Sakaryadayım İstanbul a gelip giderim de sık yarın jinlunla bir resim çektiriceğim buraya koyar tartışırız beraber.Ama abi ben 150 cc düşünüyorum.Yok çok titriyor yok seni çekmez tarzında söylevler var.Abicim titreşim rodajdan sonra azalıyor dediler bana çok.Ama 150 cc 100 kilo ve bir artçı çekemez mi yaw :sunny: Abi sen ne dersin bu konu hakkında?
Not:artçılarım çok ağır değil benim gibi :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fausten, valla 150 i de 250 i de cekiyor. hatta 150 likler yeni baslayanlar icin daha iyi. 250 nin tek farki hizlanmasinin biraz daha hizli olmasi. ama aralarinda cok fark yok. hatta arkadasimda yeni 150liklerden var. benimki acayip titrerken onunki hic titremiyor :santa:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
8
e_erdun abi yorumların için teşekkürler.şamandıra topunda benzin vardı, hatta pek anlamam serviste topun delik olduğunu bile söylediler. Vitesli motor hayatımda ilk defa kullanıyorum,devirini ayarlıyamıyor olabilirim, motor 4ncü viteste çok iyi 5' e atınca birden çekişten düşüyor.sanki 5 ten önce bi vites daha istiyor gibi geliyo bana.Acemilik devir konusunda birazdaha çalışıyım abicim.tekrar çok saol selamlar :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaptanguay aslında makinalarımızda bide devir saati olsaydı yeni kullanıcı arkadaşlar için çok yararlı olurdu ama koymamışlar yavaş yavaş hangi viteste makinın devrine göre vites değişceğini yanılma deneme yoluyla birkaç zaman sonra anlıyacaksın

fausten tabiki ekenomi gücüne göre alacaksın ama sık dişini biraz daha 250'lilik al derim baktın olamadı ozaman 150 'lilik bende paslanma derdi yok ama yağmurlar başladığında tabiki olacak bende paslanmaya başlayan parçalarımı uygun paslamazlarla değiştireceğim veya daldırma nikalaj yaptıracağım(Civatalar+Somunlarhariç)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
76
e_erdun, abi çok sağol bütceye göre bakıcağız artık.Ayrıca aksesuarlarına bittim.Bende düşünüyorum ama önce motor gerisine sonra bakıcağım artık :D Sonsuz sevgi ve saygılarımla...
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
76
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
********************I**********************
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
76
e_erdun, abi çok sağol bütceye göre bakıcağız artık.Ayrıca aksesuarlarına bittim.Bende düşünüyorum ama önce motor gerisine sonra bakıcağım artık :D Sonsuz sevgi ve saygılarımla...
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
jedimaster,
4)Ön taraftan sarsıntılı durumlarda takır takır sesler geliyor. Büyük bir çukura girersem, sanırım amortisöreden tak diye bir ses çıkıyor.
Hocam göbekten yapıyor. Tepede parlak bir vida var onu söküp. egilip bakınca göbekte siyah bir çıkıntı göreceksin bir seyi ona dayayıp vurarak sıkıştırmak gerek ses mes kalmıyor. Ama çok iyi anlamadıysan bunları servise yaptır yapayım derken bozmayalım.
Birde sert kasislerde özellikle iki kişiyken tırt tırt diye bir ses geliyor bagzen onu henüz çözemedim ama üzerindeyim.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...

- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... [email protected]
********************I**********************
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
e_erdun, Hocam cok faideli bir arkadaşımızsın iyiki burdasın. Yalnız nacizane bir ricam olacak. O yarım kaskları boşver tamkorumalı al asfaltla yakın ilişkileri olmuş bunun haricindede kaskın faydalarını görmüş biriolarak ricaediyorum lütfen.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ODUNCU' Alıntı:
SERENO,
Arkadaşlarrr koruma demiri çatlayan kırılan oldumu
hiç benimki motor bağlantı noktasına yakın bi yerden çatladıı
Hocam benimkide çatladı ama benimkinin koruma kabiliyeti test edilip onaylandıgı için degiştirmedim belki ilerde.
:cat: :cat: :cat:

Benimkide catladi.. Tabi de test de edildi :cherry: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oduncu kardeşim tırt sesi arka teker çamurluğuna sürttüğünden geliyo arka amortisörleri serviste yükselt rahat edersin hemde ses gelmez hede bide ben sürati sevecek yaşta değilimama bazen 2 kişi 150 oluyoda kimse duymasın tam kapalı kask ta rahat edemiyorum nefesim tıkanacak gibi geliyo ondan bide alışkanlıktan böylr kask kullanıyoruz ama ben size tam korumalı kask kulalnın diyiyorum allah motorcu tüm arkadaşlarımı kaza ve beladan korusun :cat:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Bu yolda giderken gaz yememe ve stop etme olayı bugün işe gelirken 3 kere başıma geldi, yaklaşık 1'er km. aralıkla. Sinir bozucu bir durum oluyor. Tam hızlanıyorum 70-80 derken gaz yemiyo saga cek calistirmaya ugras yürü az ilerde yine aynısı falan. Deli edicek bu olay beni. Depodan cıkan benzin çıkışındaki conta parcalanmıstı, degistirdik geçti diyodum ki 2 hafta geçmedi yine başladı aynı olay. Bir çözüm bulmam gerek çünkü sinir krizi yaşatıyo bana, zaten işe geliyor olmanın stresi de var.. :jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst